尖沙咀美食 | 麗晶酒店翻新重開!大堂酒廊推出超精美三層下午茶 9款美食歎海景

文: 文睿嵐
2023.02.02

時隔兩年,麗晶酒店正式翻新重開,酒店內的四間餐廳會首先相繼試業,分別為The Steak House、港畔餐廳、大堂酒廊及麗晶軒。而記者今次則直擊大堂酒廊的下午茶,帶大家邊嘆海景邊享受精美下午茶!

麗晶酒店旗下的大堂酒廊環境優美,無敵大玻璃飽覽維港海景,下午茶由12點便開始供應直到6點,一場來到無論如何都要試試他們的三層下午茶!下午茶共有9款食物,鹹點是8件三文治,共有4款口味,包括有餡料包括有黑松露 Brie 芝士、魚子醬、蟹肉牛油果及煙三文魚酸忌廉。

甜點則有3款蛋糕共6件,包括栗子蛋糕、無麩質朱古力蛋糕及芝士蛋糕,最頂層則是貝殼蛋糕及司康。

除了下午茶,亦可另外單點魚子醬,配薄餅及各式配料,更可以配上香檳令整個下午茶更升級。

甜品櫃亦有各款不同蛋糕,無論堂食或外賣也可以,外賣盒亦非常精美!

價錢:$888 / 2位

魚子醬:30g - $1,200 /50g - $2,000

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓