SK-II神仙水3大平價替代品推介!有一款相似「保濕成分」可以媲美大牌?

文: 陳文德
2023.02.13

SK-II神仙水一直享譽盛名、獲獎無數,是唔少女生必備護膚品之一!不過SKII神仙水的價錢亦相對較貴,未必人人負擔得到,今次為大家推介幾款SKII神仙水平價替代品,同樣有保濕、修復乾燥肌膚功效,有興趣可以睇睇!

SK-II神仙水含有的Pitera成分是SKII產品線的招牌獨家配方,所以難以找到完全一樣的替代品,不過有部分護膚品含有和SKII神仙水相似的主要成分「蝸牛黏液」,可以作為比較平價的替代選擇!不過,提提大家,護膚品功效因人而異,未必人人適用!

►同場加映:【衝出嚟玩】記者直擊東涌最新櫻花粉色花海大道!昂坪纜車下80棵櫻花樹唯美盛開(附地點+交通詳情)

Mizon Snail Repair Intensive Ampoule

含80%高純度蝸牛黏液提取物,能深層潤澤和修復乾燥肌膚。

COSRX Advanced Snail 96 Mucin Power Essence

含96%蝸牛分泌液,能提升保溼力和改善肌膚缺水現象。

Benton Snail Bee High Content Essence

除蝸牛黏液外,還含有蜂王漿,具抗炎和修護功效,適合敏感肌使用,不過保濕力可能稍遜。

圖片:mizoncosrxbentoncosmetic

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓