旺角好去處|MOKO新世紀廣場全新打工仔心聲打卡展覽!「打工密語」市集/攪笑場景打卡位/職場語錄展示區(附活動地點/時間/日期詳情)

文: 辛曦桐
2023.03.31

香港人真係好鍾意返工!今年4月1日至10日期間旺角 MOKO 新世紀廣場將聯同80 後插畫師 Catco Wong、筆名「戴恭濟」(打工仔的諧音)推出「港 sick 打工仔心聲展覽及打卡裝置」,以嬉笑怒罵手法論盡職場眾生相。届時場內將設有「戴恭濟僞術公司」攪笑打卡場景、啜核打工仔心聲職場語錄展示區以及「打工密語」市集,讓各位打工人搶購精緻趣怪辦公室用品!

旺角 MOKO 新世紀廣場特於今年4月1日至10日,聯同80 後插畫師 Catco Wong「戴恭濟」獨家推出「港 sick 打工仔心聲展覽及打卡裝置」,利用押韻抵死的廣東話字句道盡打工仔心聲!

►同場加映:【衝出嚟玩】超簡易2小時港島東歌連臣角砵甸乍山郊遊徑路線!從筲箕灣站出發、到終點觀海亭睇海岸靚景


是次展覽中商場將在中庭位置打造一個「戴恭濟僞術公司」場景,邀得插畫師筆下一眾主角到場,以鬼馬幽默的方式將辦公室血淚史變身成絕對不能錯過的打卡熱點。一眾搞笑貼地成員包括:最低層的「戴恭濟」、老細「魯貰」以及財務部膠層「賈浩仁」等都會出場,而插畫師今次更特意為活動加入兩位新成員,分別有病入膏肓「宮珠柄」及一世為奴的「盧娣」。主角們搞笑的姿勢配合抵死字句牌如「呢單嘢真係唔係我跟開」及「我會反映㗎喇」等等,打工仔怎可能不產生共嗚!

另外,展覽同場更設有由「戴恭濟」親自創作的打工仔心聲,包括:「收錢做嘢嗰啲叫返工,免費做嘢嗰啲叫義工」、「返工早到係奉旨,放工準時係恩賜」、「貧窮限制想像,人工決定工作量」等30 句語錄,以記事簿形式展出,讓訪客逐頁翻開細讀。語錄全部均是精警押韻、啜核出位的句子,配以趣怪圖象,當中總有你在公司「見識」過的人與事,包保令你會心微笑。

除了設置搞鬼展覽場景及語錄給打工仔鬆一鬆,商場更將於場內中庭及 L1 舉行「打工密語」市集,屆時「戴恭濟」將帶來多款首次發售的人氣新產品,同場另有辦公室必備提神美食及擺設精品,照顧上班一族所需,各位打工仔一定要去走一轉!

「港 sick 打工仔心聲」展覽及打卡裝置

日期:2023 年 4 月 1 日至 10 日

時間:上午 10 時至晚上 10 時

地點:MOKO 新世紀廣場 MTR/F 中庭

「打工密語」市集

日期:2023 年 4 月 1 日至 10 日

時間:上午 11 時 30 分至晚上 9 時

地點:MOKO 新世紀廣場 MTR/F 中庭及 L1 長廊

圖片來源:MOKO 新世紀廣場

活動資訊

2023 年 4 月 1 日至 10 日

MOKO 新世紀廣場 MTR/F 中庭

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓