Mirror成員Anson Lo走入3大交通工具 巴士地鐵設期間限定打卡位!

文: 辛曦桐
2023.04.20

各位神徒請注意!為宣傳Anson Lo(盧瀚霆)代言汽水品牌 OOHA®,由即日起教主將走入香港3大交通工具,在地鐵、巴士以及電車設下繽紛期間限定打卡位,陪伴大家返工返學,即往下看更多詳情!

Anson Lo(盧瀚霆)代言汽水品牌 OOHA®為進行宣傳,首度邀請了國際知名插畫藝術家雙人組合 Craig Redman 及Karl Maier合作,為Anson設計了一系列全新宣傳硬照以及廣告片,並並由即日起將廣告融入港鐵列車、OOHA®主題電車及巴士中,當中教主可愛甜笑造型相信粉絲看到一定心心眼!

同場加映:【衝出嚟玩】日間船P散團出海玩足7小時!夾船單人報名都得!中環出發/包三餐/酒水任飲


對於此次拍攝,Anson Lo就分享到:「每次同 OOHA®合作都有唔同嘅驚喜,今次拍攝好得意,因為我要做唔同嘅分身,又要同 Craig & Karl 筆下嘅『小蜜蜂』虛擬對戲,都有少少難度,要俾啲想像力!」 而這次的拍攝成品效果亦相當好,特別凸顯教主活潑可愛一面,粉絲怎可不去朝聖!

OOHA®主題打卡位詳情

日期OOHA® X Anson Lo X Craig & Karl 廣告打卡位
即日起 至 2023 年 5 月 9 日 巴士廣告:打卡位將設在超過 100 架九巴車身及部份路線乘客座位廣告上,,即使是上班、返學的常規日程亦可有偶然的小驚喜! 
即日起 至 2023 年 5 月 10 日 主題港鐵列車:「太空列車」及「海洋列車」主題打卡位將設在港鐵荃灣線車商內,粉絲可以隨Anson Lo 穿梭外太空或深海世界,瞬間遊走一場上天下海的驚喜之旅。
即日起主題流動車:星期一至日,中午12 時至晚上 7 時,流動車將遊走全港各區,隨時為你送上驚喜!
即日起 至 2023 年 5 月 11 日港鐵站廣告:各大港鐵站內的扶手電梯旁會換上一共 137 塊OOHA® X Anson Lo X Craig & Karl 廣告,粉絲隨時可以投入繽紛插畫的驚喜世界。
2023 年 4 月 26 日至 5 月 23 日 主題電車:3架電車車身將搖身一變成 Craig& Karl 的畫布,印上繽紛奪目的繪圖,無論你是 Anson Lo 或Craig & Karl 的擁躉,均是必影的打卡位!

圖片及資料來源:HKET、OOHA

將在地鐵、巴士以及電車内展出。

國際知名插畫藝術家雙人組合 Craig Redman 及Karl Maier

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓