旺角好去處|無糖可口可樂x 姜濤全新互動體驗區!3 大打卡區/遊戲攤位/免費試飲(附活動地點/日期詳情)

文: 辛曦桐
2023.05.02

無糖可口可樂x 姜濤全新互動體驗區!由即日起至5月7日,可口可樂公司會於旺角MOKO 新世紀廣場推出「無糖暢爽 無可取代」大型企劃,伙拍人氣男團 MIRROR 成員姜濤推出一系列無可取代的精彩禮遇及活動,當中場內不但會設有3 大互動打卡體驗區,同時更設有互動遊戲攤位,讓一眾粉絲邊玩、邊飲、邊打卡,有興趣的姜糖即往下看更多活動地點及日期詳情!

為宣傳旗下飲品,可口可樂公司由即日起至5月7日,會於旺角MOKO 新世紀廣場特別打造「無糖可口可樂® x 姜濤 無糖暢爽 無可取代」體驗區。而早前活動揭幕禮代言人姜濤亦有登場,除了首次演唱全新廣告歌「無可取代」,更在台上與 20 名幸運兒近距離互動,瞬間炒熱全場氣氛。姜濤同時亦有分享個人對無糖可口可樂®的感覺、保持「無可取代」態度的感受,鼓勵大家盡情享受無糖可口可樂的「無糖暢爽 無可取代」體驗,成就最無可取代的自己。 

而是次「無糖可口可樂® x 姜濤 無糖暢爽 無可取代」體驗區活動則會舉行至本星期日(7日),期間大家除了可以免費試飲無糖可口可樂,更可前往場內3 大主題打卡位以及互動遊戲攤位邊玩、邊飲、邊打卡。當中3 大主題打卡區包括在設有逾 3 米高產品牆及姜濤宣傳照的「熱愛係我 無可取代」、由本地藝術單位大腦出租(Brainrental)設計的角色作為主題的「創意係我 無可取代」以及及設有大型 3 面投影牆的「破格係我 無可取代」體驗區,姜糖絕對要去支持!

「無糖可口可樂® x 姜濤 無糖暢爽 無可取代」體驗區

地址:香港九龍旺角太子道西 193 號 (港鐵旺角東站 D 出口)

地點: MOKO 新世紀廣場 MTR 樓層中庭

日期:即日起 至 2023年5月7日

圖片來源:MOKO 新世紀廣場

活動資訊

MOKO 新世紀廣場 

即日起 至 2023年5月7日

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓