王菀之音樂會2023|西九立體四面台3小時沉浸式結合藝術近距離演出(演出詳情/門票資訊一覽)

文: 王庭芝
2023.05.05

出爐金像獎最佳女配角的王菀之從電影返回音樂老本行,5月18-21日將於西九文化區THE BOX 自由空間舉行一個香港歌手前所未有做過的沉浸式藝術音樂會《The Pink Canvas Exhibition Concert粉紅畫布藝術展音樂會》,門票現已於西九文化區網站發售。

《The Pink Canvas Exhibition Concert粉紅畫布藝術展音樂會》經由三個不同的場地貫穿演出舞台及不同的藝術展覽,在3小時裡帶大家沉浸進Ivana的藝術音樂世界中,並且可於一個超近距離,觀賞Ivana的演出。Ivana表示今次是第一次嘗試這種形式音樂會,亦是她一直堅持的音樂藝術夢想:「之前做過兩次音樂結合藝術的展覽,今次係第三次的延續。其實今年團隊希望我再開紅館演唱會,但係我依然想試創新,希望可以將夢想變大啲、再大啲,所以我揀咗做呢個新嘗試『沉浸式藝術音樂會』。」

同場加映:【著數慳家王】Living Plaza荔枝角店大減價開倉一律$6!記者直擊平掃美妝/家品/迪士尼精品

音樂會不設劃位,舞台設計上亦非常特別,大家入場將會體驗到一個立體式的四面台空間,配合影像、超立體sound travel音響裝置及燈光四方八面投射的演出。「想透過視覺、影像同音樂,令大家對我的音樂,有另外一個更深入的體驗。」問到Ivana不設劃位,即全部企位?「可以企可以坐地下,甚至拿住杯嘢飲都得,係超近距離咁睇演出,我依家都幻想緊,近到咁我企係台上唱,會係一種咩感受。應該入場的朋友,因為咁近關係,細心少少,連我衫上面畫嘅真跡,都可以清楚見到,哈哈!」

Ivana說正開會籌備演出曲目:「我希望今次可以用歌,等大家更感受到,我真係來自火星,尋找那該死的快樂,用音樂想同大家來一次小團圓......歌單係有故事同配合主題,即係你聽完演出,再行出去感受展覽,你又再會有更深一層領悟,希望到時每一位入場觀眾都會得到感動。」

 

王菀之《The Pink Canvas Exhibition Concert》粉紅畫布藝術展音樂會

日期及時間:

2023年5月18日7:45pm 

2023年5月19日7:45pm 

2023年5月20日2:45pm、7:45pm 

2023年5月21日2:45pm、7:45pm

地點:西九文化區THE BOX 自由空間

票價:$1200(自由企位,現場提供飲品)

購票網址:西九文化區官網

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓