流動宣傳車5月遊走多區免費派Pizza!限定一日!即睇出沒時間+地點!

文: 梁穎心
2023.05.17

為慶祝5月22日比特幣Pizza日,CryptoPARD 加密學院將於當日派出專車及大隻型男請途人食Pizza。專車會經過港島九龍共3區,想知佢地出沒時間及地點就要睇埋內文喇!

起源自13年前的5月22日,程式設計師Laszlo Hanyecz用10,000個比特幣向一位曾經自行挖礦的年輕人Jeremy Sturdivant買了2個大Pizza,成就了第1單加密貨幣實物交易,因此出現了5月22日「比特幣Pizza日」。

為慶祝這一日,CryptoPARD 加密學院加密豹將於5月22日(星期一)派出專車,分別於港島區、旺角區、尖沙咀區派免費pizza。Pizza由Primo Pizza & Bar出品,有興趣試食的朋友就要留意喇!

來源:Instgram、YouTube@TVB USA Official

同場加映:【著數慳家王】深水埗超抵食$39意粉山!1碟等於3人份/必食爆蒜蜆肉意粉+足料京蔥牛肉捲

活動資訊

  • 開始日期2023年5月22日 - 2023年5月22日

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

【搶先送❗】Rollink可摺疊行李箱🧳!

↓ 全球最薄!免費成為全港首批用家 ↓

↓ 全球最薄!免費成為全港首批用家 ↓