香港迪士尼樂園|史迪仔3大生日慶祝活動6.26登場! 人物趣怪現身/酒店夏日活動/主題美食+精品

文: 王卓盈
2023.06.24

Aloha~適逢下星期626就是史迪仔生日啦,香港迪士尼樂園將於6月26日起至7月9日期間,為這位喜歡搗蛋的卡通人物舉辦大肆慶祝!活動期間史迪仔同妮露不但會一齊現身於探險世界,樂園亦有一系列全新精品及主題美食!除此之外酒店更推出追加活動!各位626粉絲即往下看詳情!

6.26國際史迪仔日|下星期6月26日就是史迪仔生日啦,鍾意搗蛋的史迪仔已經預備與大家一齊大肆慶祝,由6月26日起至7月9日期間史迪仔同妮露會一齊現身於探險世界同大家見面,樂園亦準備一系列全新精品及主題美食!各位粉絲一同到樂園慶祝史迪仔的大日子,親口說聲「Happy 626」,成為盛事的一分子啦!

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

除此之外,迪士尼酒店更推出追加活動,還原夏威夷獨特舞蹈,讓粉絲與史迪仔一齊跳舞慶祝生日!每個慶祝活動都十分吸引,史迪仔粉絲千萬不要錯過!

香港迪士尼樂園 史迪仔生日活動詳情

地點:香港迪士尼樂園

活動日期:由6月26日起至7月9日

圖片及資料來源:香港迪士尼樂園

活動資訊

由6月26日起至7月9日

人物趣怪現身、酒店夏日活動和主題美食與精品等

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓