丁海寅見面會2023|JUNG HAE IN FAN MEETING 'The 10th Season' Tour 香港站9月 附日期/地點/門票

文: 羅志宏
2023.07.17

韓國大勢男演員丁海寅宣布展開入行10週年的世界巡迴粉絲見面會,《2023 JUNG HAE IN FAN MEETING ‘The 10th Season’》,將於9月來到香港站,有關見面會的日期、時間、地點、票價、門票公開發售日期等資訊,想見丁海寅的一眾粉絲就記得mark低啦!

現年35歲的丁海寅近年出演韓劇《經常請吃飯的漂亮姐姐》、《春夜》、《D.P:逃兵追緝令》、《雪降花》、《連瞳》等,收獲了席捲亞洲的高人氣,憑著帥氣的的樣貌確立了人氣演員的地位。

 

 

丁海寅粉絲見面會2023香港站詳情

<2023 JUNG HAE IN FAN MEETING ‘The 10th Season’>

香港站

日期:2023年9月12日

時間:晚上8時

地點:九龍灣國際展貿中心Star Hall

票價:港幣$1,488 / $888

門票公開發售日期:7月25日下午2時

門票公開發售途徑:快達票

>>網上購票<<

 

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

 

圖片來源:IG@丁海寅、劇集截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓