尖沙咀好去處|Hotel ICON人氣榴槤節8月回歸 12款主題鹹點及甜點+任食多款榴槤甜品(附地點/時間/日期)

文: 王卓盈
2023.07.04

唯港薈Hotel ICON最規模的馬來西亞榴槤節將於今年8月回歸,由8月6日起一連八個週日舉行!食客除了可以享受榴槤節自助早午餐,今年更新增6場榴槤節自助晚餐!讓大家食勻五款從馬來西亞直送到港的新鮮榴槤,包括頂級D197貓山王、D163葫蘆和D168王中王及兩款神秘榴槤品種。另外還有率先推出的榴槤下午茶,為大家榴槤節揭開序幕,一眾榴槤迷千萬不要錯過啦!

位於尖沙咀的唯港薈Hotel ICON推出的榴槤自助餐一向大受歡迎,吸引不少榴槤迷朝聖。全球最規模的馬來西亞榴槤節亦將於今年8月回歸,由8月6日起一連八個週日舉行,食客可以食勻超過10款主題鹹點及甜點,還有任食多款榴槤甜品!另外,7月10日起更會重新推出受歡迎的「飄香榴槤下午茶」!榴槤迷留意啦!

Hotel ICON的馬來西亞榴槤節頭炮活動,為大家重新推岀「飄香榴槤下午茶」,用上與榴槤香味甚為匹配的椰子入饌,製作出超過10款主題鹹點及甜點,當中包括椰子榴槤燉湯、馬來西亞白咖啡榴槤泡芙、椰香貓山皇奶酪卷、椰香斑蘭戚風蛋糕、椰子斑蘭榴槤蛋糕等,每款都充滿新鮮感。每位客人更可享用一份有五款不同品種榴槤的果肉拼盤 (小童可享三款),包括一直備受熱捧的頂級D197貓山王;口感綿密的D163葫蘆;甜度較高、口感幼滑並帶點奶油香氣的D168王中王以及兩款首次由馬來西亞引入香港的神秘榴槤品種!

除了榴槤果肉拼盤外,每位客人都會有一份貓山王花雪蓮子烏雞燉鱈魚膠湯及D101榴槤鮑粒焗釀海螺。燉湯以滋補烏雞熬製超過三小時,加入鱈魚膠以及貓山王榴槤連滋潤的榴槤殼和榴槤核一同熬製,味道清甜且香氣四溢。焗釀海螺則用上帶有輕微奶油香味且口感軟糯的D101榴槤加入鮑魚粒,榴槤香氣與海鮮的鮮味融為一體,令人回味無窮!

而自助餐亦有多款無限量供應的榴槤菜式,例如香辣榴槤巴丁魚,配合榴槤特製香辣醬汁、榴槤桂花水晶雞及榴槤海鮮腐皮卷等不容錯過的榴槤菜式。甜品方面,必點的榴槤芒果糯米飯、貓山王榴槤麻糬葡撻和馬來西亞榴槤雪糕等,均以足料榴槤果蓉製成,入口綿滑細膩,每一口都是濃郁果王香,讓顧客放縱於榴槤飄香之中。大家有興趣一定不能錯過啊!

The Market飄香榴槤下午茶

推廣日期:2023年7月10日起至另行通知

時間:每日下午3時至下午5時

地點:唯港薈二樓The Market

價錢:每位HK$468/ 兩位用HK$788

查詢:3400 1308

網上預訂:>>飄香榴槤下午茶<<

第五屆唯港薈馬來西亞榴槤節2023

日期:

2023年8月6日、12日、27日和9月10日(自助早午餐及晚餐)

2023年8月13日、17日(自助早午餐)

2023年9月3日、24日(自助晚餐)

時間:

自助早午餐:

上午11時45分至下午3時

自助晚餐:

下午6時45分至下午10時

地點:唯港薈一樓Silverbox 宴會廳

價錢:成人HK$888

兒童(3-11歲)HK$558 (須於預訂後支付全費)

網上預訂:>>自助早午餐及晚餐<<

活動資訊

由8月6日至9月24日一連八個週日

五款不同品種榴槤的果肉拼盤包括一直備受熱捧的頂級D197貓山王;口感綿密的D163葫蘆;甜度較高、口感幼滑並帶點奶油香氣的D168王中王;以及兩款馬來西亞首次引入香港的神秘榴槤品種!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓