百年老店甜腸粉停產3年回歸!焦糖版芝麻卷?用1樣嘢製作口感爽滑

文: 溫藹紅
2023.08.18

香港人對腸粉絕對不陌生,但甜腸粉就未必人人食過。澳門一間開業近百年光景的老店,就有賣難得一見的甜腸粉,外表呈焦糖啡色,酷似傳統芝麻卷,口感爽滑。據悉已停產近3年,但有網民就發現最近甜腸粉突然回歸,到底甜腸粉是甚麼呢?

位於澳門下環熟食中心的「何開記」,經營了三代光景,已將近有百年歷史,在當地可謂家傳戶曉。小店提供各款街頭小食,其中以白粥、白糖糕等聞名,不過最特別的是「甜腸粉」,早年每條售價$6.5,至今已經買少見少。

 

據了解,甜腸粉的製造過程與平日吃的豬腸粉相近,不過當中會加入黃糖,因此吃下去味道清甜,吃用時亦可以灑上芝麻,整體口感爽滑。有網民早前就於網上分享,發現小店甜腸粉停產3年後,最近又再重新推出,目前每條售價$9(9澳門元),引來不少網民讚好。

有網民表示,香港以前都有賣甜腸粉,自己於50年前曾經食過,「當時老一輩香港人都有吃,但已經接近淘汰邊緣」,不過他認為味道一般,「懷舊多於懷念佢嘅味道」;亦有人表示雖然有特色,但未必有人欣賞,「我細路仔吃過幾次,唔喜歡」。大家有興趣不妨留意下!

何開記 詳情

地址:下環風順堂街
營業時間:07:00 - 售完為止

資料及圖片來源:FB@香港腸粉關注組(FB@WAI Hon MA授權使用)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓