九龍塘好去處|全新Kuromi主題店登陸又一城!三大打卡位+首推粒粒樽/獨家商品(附地址/日期詳情)

文: 李沛堯
2023.09.15

Sanrio角色主題概念店將換上全新面貌,今次由人氣角色Kuromi及首次登場的姐姐Romina為主題,帶大家進入星際世界!場內除了設有多個打卡位、亦有香港限定的Kuromi粒粒區以及一系列可愛精品!Kuromi 粉絲千萬不要錯過啊!

位於又一城的Sanrio主題概念店Sanrioworld由9月16日開始換上新裝,今次主角為Kuromi及首度登場的姊姊Romina還有一眾好友,概念店以星際宇宙為主題。店內設有三大打卡位,各位粉絲可以到場盡情打卡拍照,更有全港獨家商品及可製作Kuromi粒粒樽!

即刻去片

同場加映:【衝出嚟玩】

店內的打卡位都充滿着Kuromi專屬的粉紫色,以星際宇宙為主題,營造型格又少女心的世界。吸精打卡位包括夢幻宇宙拍照區、星際打卡牆和Kuromi粒粒區,還有近期大熱Y2K全身鏡。各位Kuromi粉絲可以盡情和心愛角色拍照了!

店內更設有香港限定的Kuromi粒粒區,粉絲可以自由配搭9款可愛Kuromi粒粒公仔,裝入Kuromi粒粒樽,更會隨樽附送一款特別版粒粒公仔,砌成自己獨一無二的作品,極具收藏價值!

除了粒粒樽外,各位Kuromi粉絲怎能錯過獨家商品,今次概念店帶來「粉紫」及「暗黑」兩個不同版本的商品,包括迷你手袋、攬枕、公仔鑰匙扣等。

限定300個Kuromi公仔連禮盒($999.9/個)

優先發售木製錢箱($169.9/個)

更多毛公仔、文具精品

又一城•Sanrioworld Hong Kong主題概念店

日期:2023年9月16日至11月29日 (#KUROMIFYTHEWORLD主題)

地址:九龍塘達之路80號又一城L2層L2-09 號舖

營業時間:11:00-21:00

活動資訊

  • 日期2023年9月16日 - 2023年11月29日
  • 地址 九龍塘達之路80號又一城L2層L2-09 號舖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓