陳慧琳澳門演唱會2023|51歲陳慧琳身型Fit爆換足7個造型 馮德倫罕有開金口合唱掀全晚高潮!

文: 李國樑
2023.10.04

一連兩場《陳慧琳 Season 2 演唱會 澳門站》於9月30日和10月1日在澳門銀河綜藝館完美落幕,年過50,已為兩子之母的陳慧琳身型依然Fit爆,在演唱會當中挑戰7大包含華麗、閃亮、性感、高貴及跳脫等等的風格服飾,依然力壓全場。其中特別嘉賓更邀得好友馮德倫作兩場演出,更罕有開金口一同合唱!澳門站過後,陳慧琳更率先透露,香港巡迴站將預計於明年年尾舉行!歌迷們要準備好了。

於《陳慧琳 Season 2 演唱會 澳門站》上,Kelly為歌迷帶來自出道以來歷年金曲與近年新歌,還有連場勁歌熱舞,如:〈醉迷情人〉、〈伶仃〉、〈花花宇宙〉、〈一切很美只因有你〉、〈烈愛成灰〉等。其中表演服飾更令演唱會其中一大焦點!

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

陳慧琳於演唱會上更大方分享自己的內心世界。提及初出道時,當時的經理人Paco幫她找了神算子算一算,指紅色最旺Kelly,所以出道時她由宣傳照到出席活動,都是以紅色裝束示人,結果紅足20多年,不過Kelly表示:「其實我又唔係好信呢啲嘢,但又會諗返起,如果當年唔係著紅色,今日又輪唔輪到我企喺呢個台呢?又唔知可唔可以再企耐啲呢?」此時台下歌迷以尖叫聲回應,更瘋狂叫喊Kelly的名字,弄得Kelly最終忍不住哭起來,並說:「唔知仲可以企多幾多年呢?呢啲都係唔好諗咁多喇,自然啲啦!」然後她便再為歌迷送上〈誰願放手〉。在演唱會尾段,Kelly連續送上〈戀愛情色〉、〈不得了〉及〈不如跳舞〉三首快歌,不少歌迷也按耐不住湧到台前跟著起舞,掀起全晚高潮!

其中一個最大驚喜,當然是特別嘉賓馮德倫驚喜現身開金口,與Kelly合唱〈北極雪〉,Stephen即表示:「我唔單只好耐冇唱過呢隻歌,我仲要係好耐冇唱過歌。」兩人身為好友於台上幽默對答引得全場觀眾大笑,及後二人再合唱〈紀念日〉。

完場後的訪問Kelly表示今次邀得Stephen做嘉賓,也絕非易事,Kelly 透露3個月前就已經物色他擔任嘉賓,不過Stephen也考慮了一個月至答應,結果都被Kelly誠意打動。而澳門站過後,Kelly透露:「稍後會去美加,星馬等地,香港應該明年年底,呢段時間再儲多啲靚歌俾大家聽啦!」香港的歌迷記得準備好消息公佈啦!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓