聖誕好去處2023︱人氣Sticker黃色小奶龍聖誕現身香港!三大打卡位/巨型充氣公仔/彈跳樂園(附地址/時間詳情)

文: 鄺梓晴
2023.10.27

最近奶龍sticker公仔因為搞笑於通訊軟體爆紅,而聖誕終於首次現身香港!這隻可愛呆萌的黃色小胖龍不但表情多多、招積搞鬼,更十分「為食」。今個聖誕,奶龍將到訪領展樂富廣場,並展開一場「Foodie Adventure為食之旅」,與一眾粉絲見面狂歡。

商場特設三大「為食」打卡位,而在指定日子奶龍人偶將會驚喜現身,大派粉絲福利,與大家近距離「Selfie」,屆時記得跟奶龍擺出不同搞鬼可愛的甫士,一起發放歡樂!

三大打卡位

1. 4米高巨型充氣奶龍

為食奶龍擺出招積搞鬼的甫士,萌爆現身恭候各位粉絲光臨,齊齊跟它拍下一張大合照。

地點︰B區戶外休憩用地

2. 「奶龍甜點派對」

奶龍送上港人至愛的美食甜點,包括馬卡龍、雪糕和聖誕特色熱飲,製造一段難忘的甜蜜回憶,跟大家歡度佳節。

地點:A 區美食坊

3. 奶龍巨型彈跳樂園

設有總長達22米、高6米奶龍「巨型彈跳樂園」,以奶龍作為主題的吹氣彈跳樂園,有巨型滑梯及甜點障礙賽,等待各位小朋友來挑戰,必定樂而忘返! 

地點:B區戶外休憩用地

另外,廣場亦設有奶龍夾公仔機及「奶龍的日常系列」盲盒可供粉絲帶可愛萌爆奶龍回家。

奶龍 x 樂富廣場「Foodie Adventure 為食之旅」

日期:2023年11月22日至2024年1月20日

時間:上午10時至下午8時

地點:樂富廣場B區戶外休憩用地及A區美食坊

同場加映:今期Chill抵

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓