聖誕好去處2023|Care Bears Express列車駛入朗豪坊!10大Y2K打卡位/粒粒樽區/即影即有自拍亭

文: 李沛堯
2023.12.05

今個聖誕,Care Bears聯乘潮流玩具平台kkplus,於朗豪坊4樓至8樓打造成Care Bears世界,設有10大Y2K打卡位並有粒粒樽區及韓式自拍亭等你來拍照!同場更特設期間限定店,發售超過100款極具收藏價值的限量精品,各位粉絲及追崇Y2K風的Z世代切勿錯過朗豪坊Care Bears展覽啦!

由11月10日至2024年1月1日,朗豪坊4樓通天廣場將化身成Care Bears聖誕車站,亮點之一是廣場中央展出2米巨型Grumpy Bears及5米高愛心聖誕樹,必影打卡點!而旁邊就是充滿糖果色調的車站,站內有啤啤牆讓你盡情打卡外,更有Love-a-lot bear無限反射鏡,輕鬆營造千禧感。

即刻去片

侯車室亦是必影打卡點之一,粉紅格仔配Sparkle Heart Bear充滿復古味道。旁邊更設韓系自拍亭,LP CLUB會員於現場期間限定店買滿$500或以上,即可免費拍攝即影即有相片一次,準備好與Care Bears來個人生四格了嗎?

在廣場中央抬頭,就可以看見代表樂觀正面的 4.5 米粉紅 Cheer Bear 在8樓跟你打招呼,連接4-8樓的扶手電梯上的Care Bears裝飾一定令你眼前一亮,再加上全場逾30 隻不同性格的Care Bears及300隻Care Bears毛公仔,絕對有拍不完的打卡景點!更有Y2K滿分的美式樂園遊戲站,獲取高分者有機會換領超萌Care Bears毛公仔及汽球等豐富精品!

場內設一座以彩虹車站大樓為設計的期間限定精品店,更有收藏價值滿滿的粒粒樽區。現場亦精選了一系列 Care Bears 限定精品限量發售, 包括冬日必備的暖暖護耳、舒適毛毯、聖誕燈飾等,其中不能錯過全港首賣三款Unlock the magic毛公仔,大家記得把Care Bears的愛心魔法帶回家啦!

一眾廣受歡迎的Care Bears角色再下一城帶來個壓軸彩虹驚喜,300隻9吋高不同造型及個性的Care Bears將於2023年12月5日至12月17日期間登陸朗豪坊5樓彩虹樓梯,搖身一變成為時髦個性又IG-able的彩「熊」梯展覽,完成展出後,300隻9款小熊將會由12.12起開放比公眾領養,收益不扣除成本全數撥捐香港癌症基金會旗下「彩虹會」服務!

【朗豪坊 x kkplus「Care Bears Express」聖誕列車】

日期:2023年11月10日至2024年1月1日

時間:星期一至日上午 11 時至晚上 11 時

地點:朗豪坊 4 樓通天廣場

【朗豪坊彩「熊」梯展覽】

日期及時間:2023年12月5日至12月17日
星期一至五:下午4時至晚上9時30分
星期六及日:中午12時至晚上10時    

地點:朗豪坊5樓至6樓彩虹梯(LOG-ON外)    

開售日期及時間:2023年12月12日 中午12時    

訂購網址:https://bit.ly/49YiVUd

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓