聖誕商場2023!沙田水滴精靈夢幻聖誕小鎮 戶外星光花園+閃爍燈泡鏡房

文: U Magazine
2023.11.23

聖誕同水滴有咩關係?答案肯定係超現實!因為今個聖誕,新城市廣場聖誕布置 crossover 英國超現實派插畫家Edward Monaghan,獨家設計全新角色「水滴精靈」,打造成水滴精靈夢幻聖誕小鎮。

即日至2024年1月1日,大家可到訪新城市廣場3樓中庭、戶外平台及7樓星光花園打造的《水滴精靈夢幻聖誕小鎮》打卡,黃昏時份影相效果最好!

7樓璀璨花園
3米高的發光吹氣水滴精靈坐鎮花園中央,好可愛,地下配以雪花飄舞及絢麗煙火的投影燈效。

7樓戶外星光花園有過萬顆燈泡幻化而成的叢林仙境。

浪漫亭園由12棵金光閃閃的聖誕樹圍繞而成,入夜打卡最靚!

3樓精靈小鎮
聖誕帽版水滴精靈坐鎮於5米高的超現實派聖誕樹中央,旁邊有互動發光水滴步道,邊走邊輕觸沿路的水滴即會變色,而泡泡澡水滴精靈在Jacuzzi 歎世界呢!

童話風的郵局其實是掛滿水滴燈泡的閃爍鏡房。

3樓戶外願望亭
3樓戶外平台的互動水滴願望亭,地上的互動光影會隨著你的步伐而轉色,互動好玩,小朋友最鍾意。

【INFO】
水滴精靈夢幻聖誕小鎮
日期︰11月16日至2024年1月1日
地點︰沙田新城市廣場7樓戶外星光花園、3樓中庭、3樓戶外平台

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓