Ado香港演唱會|突發Ado宣佈下年2月來港開巡迴演唱會!日期/票價/地點不斷更新

文: 王卓盈
2024.02.16

Ado香港演唱會|突發!!Ado下年2月來港舉辦巡迴騷!Ado宣布即將舉行首個世界巡迴演唱會 "Wish",演唱會會由亞洲到歐洲,首站將於泰國曼谷揭開序幕,而香港場將會在2月18日亞博舉行!Ado粉絲今次唔可以錯過啦!

20231223更新︰

Ado演唱會公布了最新資訊,由Clockenflap聯合主辨,門票會在KKTIX發售,票價由$780至$1080。

---------------------------------

Ado12月8日於YouTube個人頻道宣布Ado舉行首個世界巡迴演唱會 "Wish",演唱會將橫跨亞洲、歐洲、美國,總共有14站,相當大規模啊!香港站將在2月18日在亞洲國際博覽館11號展館舉行,演唱時間、價格和售票日期尚未公布,大家敬請留意啦!

Ado是日本從不露臉的歌手,在2020年10月以《煩死了(うっせぇわ)》正式出道,因年紀輕輕但唱出了日本打工仔的心酸而爆紅。更為多部日本動漫演唱主題曲,例如One piece 和Spy X Family等,更為日本著名主題樂園環球影城推出萬聖節主題曲《Show》,歌曲十分受大眾歡迎,今次來港舉辦演唱會,機會十分難得!粉絲可先預習經典曲目,《唱》,《Kurakura》,《ギラギラ》等歌曲。

 

Ado 世界巡迴演唱會 "Wish"︱演出詳情

演唱日期︰2024年2月18日

演唱地點:亞洲國際博覽館11號展館

演唱時間:20:00

票價:Block A - $1080 | Block B - $780 (全場企位)

公開購票日期︰2024年12月22日 11:00

網上購票:https://kktix.com/

*只設電子門票

來源:YouTube@Ado,FB@Clockenflap

同場加映:【今期Chill抵】最新影片

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!