林海峰演唱會2023|姜濤「臨時演唱」被指預早安排 8字回應耐人尋味

文: 李國樑
2023.12.18

林海峰演唱會2023|林海峰一連三場演唱會昨晚(17日)於亞洲博覽館完滿結束,三晚嘉賓陣容強勁,頭場就已經唱得人氣MIRROR成員姜濤,第二場更叫得歌神陳奕迅,而壓軸尾場則為葛民輝出場重組「軟硬天師」!其中姜濤起初只是坐在觀眾席中擔任演唱會觀眾,卻被林海峰忽然叫上台「綵排」叱咤頒獎禮並大唱《蒙著嘴說愛你》,事後有網民指「臨時演唱」為預早安排,林海峰尾場過後接受訪問回應猜測!

《林海峰Uncle Auntie Farewell Party 演唱會2023》於昨晚(18日)完美落幕,尾聲Encore時嘉賓葛民輝驚喜現身,為「軟硬天師」作世紀重組,馬上引得一眾粉絲尖叫聲四起!

「軟硬天師」於1988年出道,期間經歷過解散與重組,上次的演出已是2014年於紅館舉行的《軟硬heHA OPERA》演唱會,其後2019年為林海峰於紅館舉辦《林海峰是但噏》,葛民輝亦有擔任做表演嘉賓。今次重組同時更預告明年有望舉辦「軟硬天師」世界巡迴演唱會,香港站更只限一場!今次一連三場的演唱會嘉賓可以說是陣容強勁,其中第一場的姜濤本來只為演唱會觀眾,不過受林海峰台上邀請參與「綵排」叱咤頒獎禮,就上台以Live Band伴奏形式唱出《蒙著嘴說愛你》,令一眾現場「姜糖」相當驚喜!

然而這場「臨時演出」卻被網民質疑預早安排,為姜濤早前的爭議平反。林海峰先是回應平反一說,表示︰「呢個係佢(姜濤)自己嘅事,我幫唔到佢,所有嘢都要靠佢自己的。他自己證明咗啦,恭喜佢。」及後記者再追問是否臨時拉姜濤上台,林海峰再回應︰「你睇得出應該係啦。」語有保留並向記者「打眼色」,其後再補充︰「其實好多台上面台下面嘅都係一啲半真半假,好有趣嘅呢啲,喺中間界線到嘅。」並稱在界線中遊走其實相當有趣。

今年早前MIRROR成員姜濤舉辦個人演唱會,頭場便邀得林海峰作嘉賓,並重新頒發「我最喜愛男歌手」一獎給姜濤,讓一眾姜糖可以補回這個得獎時刻。

圖片來源︰VIU1@YOUTUBE

同場加映:【今期Chill抵】最新影片

 

 

 

 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓