旺角好去處︱Kuromi主題韓式自拍館限定聯乘Sanrio 獨家相框/裝飾/打卡位

文: 鄺梓晴
2024.01.05

集合Kuromi忠粉!旺角一間韓式自拍館與Sanrio官方合作,推出以人氣大熱角色Kuromi為主題的限定相框,還有以Kuromi為主題的佈置,頭飾及公仔等任君選擇!即睇下文查看詳細地址啦。

旺角一間韓式自拍館「Photo Of U」與Sanrio官方合作,推出期間限定的獨家自拍相框,用紫色作為主調,超級可愛!不但適合一班朋友去影,亦都可以享受一個人與Kuromi的時光。限定店主題至2024年2月25日,粉絲們切勿錯過啊。

可見店內用了大量Kuromi的海報作為裝飾,以及Sanrio其他人氣角色的頭飾,簡直進入了魔法世界一般。留意「Photo Of U」雖然有幾間分店,但只得旺角店有限定相框喔!

PHOTO OF U旺角店 x Kuromi主題

限定日期︰即日起至2024年2月25日
地址:旺角T.O.P商場414鋪 
營業時間︰平日/下午2時至晚上9時;星期六及日/下午1時至晚上9時
價錢︰首張$60,期後加印圖片是每張$40(所有照片免費贈送電子檔及縮時video)

資料及圖片來源︰IG@PHOTOOFU_OFFICAL

同場加映:【今期Chill抵】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓