HOKA激減開倉低至$50起!一連五日經典運動鞋/風褸/書包

文: 鄺梓晴
2023.12.29

位於銅鑼灣時代廣場的Bazaar周不時都會有不同品牌的展銷,而今次就有法國運動品牌HOKA One One開倉!有大量HOKA款式貨品發售,同場亦有其他品牌的運動鞋履,服裝以及書包等等,立即搶購啦!

由即日起至2024年1月1日,位於銅鑼灣時代廣場的Bazaar進行運動服飾及便服大特賣,有不同的運動品牌,而最大亮點就是適用於公路、越野和全地形的HOKA。有不同款式的Speedgoat、Waterproof、Hopara 系列,價錢亦都相當吸引,HOKA 運動鞋$600/對 $1000/2對 ; HOKA 防水鞋$1000/對 ; Hopara 涼鞋$700/對。HOKA Apparel 衫褲$500/2件。

同場亦有其他品牌既運動鞋履,包括:Diadora ,Xero , Altra ,Fjallraven及 Eastpak 等等。

 

Diadora 及 Xero $400/對 $600/2對 ︰

Altra $600/對 $1000/2對︰

Fjallraven 書包$400-$1000︰

Eastpak 書包$300/個︰

以及擁有其他品牌的服飾及運動用品等等,限定五日趕快去搶購吧!

HOKA開倉 x Times Square Bazaar 時代廣場展銷集

日期 :12月28日至1月1日
時間 :上午11時至晚上9時
地點 :銅鑼灣時代廣場一座16樓 

資料及圖片來源︰FB@Times Square Bazaar 時代廣場展銷集

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓