銅鑼灣新開川菜$38午市套餐 必食鳳梨香辣烤魚/逾30款配菜冒菜

文: 王卓盈
2024.01.14

主打魚饌料理的「小魚兒」在銅鑼灣開設首間港島分店,當中最吸引是$38起午市套餐,價錢超親民,另外餐廳更提供多款川味料理,主打$46起4餸冒菜,更可選擇9款湯底及逾30款配菜,還有碳火風味烤魚、雞煲、酸菜魚、燒烤及川味冷盤小食,超多選擇,性價比極高!

小魚兒主打魚饌料理的人氣川菜,提供多款正宗四川香料及新鮮魚鮮配菜,最近小魚兒在銅鑼灣開設首間港島分店,最吸引一定是14款午市超值套餐,低至$38 起,有10款充滿香港特色的客飯,如焗豬扒飯、椰香咖喱雞扒飯;及 4 款經典四川招牌水煮、酸菜客飯,絕對是糧尾午餐首選!

即刻去片

除了市套餐,小魚兒全新推出的冒菜系列,$46就可以選擇4餸,更有共9款特色湯底及逾30款配菜,湯底有4款辣度供選擇,食客可根據個人口味,選擇自己喜愛風味!為慶祝新店開業,大廚亦準備4款不同冒菜組合,包括重慶江湖菜鼻祖「毛血旺」、適合大胃王的「食肉獸」、健康小清新的「素食獸」及牛肉愛好者至愛「牛魔王」,總有一款讓你吃得盡興!

小魚兒同時也有港人喜愛的烤魚,一共有10款口味選擇,包括甜辣相宜的醬爆鳳梨香辣豆花、招牌古鎮水碼頭毛血旺、麻辣鮮香的巫山麻辣魚春魚扣等,配上 4 種不同口感的原條鮮魚;一大班朋友亦可以選擇吃惹味的重慶雞煲,加入鮑魚、蟲草花、花膠等多款矜貴配料,令人難以抗拒!

海鮮小炒亦十分推介,銅鑼灣新店特意推出廚師推介海鮮料理,例如港式懷舊的椒鹽瀨尿蝦,辛香惹味的星洲胡椒蟹、鹹香辛辣的香辣炒蜆、醬香撲鼻的香辣醬爆魚扣!除了主食,餐廳還有多款小食和串燒,全部即叫即燒,十分惹味!

小魚兒 Little Fish

店舖地址 :銅鑼灣波斯富街 24 - 30 號寶漢大廈 1 樓

營業時間 :11:30am - 21:30pm

聯絡電話 :5519 4897

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓