全港首間沙畫體驗館!Diy自助沙畫體驗/工作坊/證書課程

文: 王卓盈
2024.01.26

平日上網會看見別人畫沙畫,旺角最近開了首間沙畫體驗館,大家可以選擇報名流沙畫工作坊、DIY 畫沙畫體驗或者專業一點報名沙畫課程及考級證書課程,一個價錢就可以任玩1小時,無論3至80歲都可以玩,大家不妨放假都來放鬆玩玩!

心流沙畫藝術學院是全港首間沙畫體驗館,當中提供沙畫課程及考級證書課程、流沙畫工作坊、DIY 畫沙畫體驗或選購流沙畫藝術創作品。無論大人還是小朋友都可以玩,過程中會有導師教授,幫助大家完成作品!一個價錢就可以任玩1小時,大家不妨放假都可以帶小朋友來玩玩!

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

如果是DIY沙畫繪畫,大家可以選擇一個自己喜歡的沙畫主題,掃描QR code觀看影片,即可開始體驗,影片由沙畫藝術家鍾雪拍攝,有繪畫過程和仔細技巧,讓大家一邊跟著畫,一邊感受沙的自由自在,完成可印刷成獨一無二的產品送給朋友,包括沙畫掛飾燈、iPhone 手機保護殼、匙扣沙漏畫等!另一款體驗是DIY沙漏畫,可以帶回家的沙漏畫產品!有興趣朋友可以到心流沙畫藝術學院了解更多!

心流沙畫藝術學院Flow Sand Art

地點︰旺角新世紀廣場 2 樓 241 號舖

收費︰Diy自助沙畫體驗 $288 /小時、沙畫體驗工作坊 $380/位、沙畫入門證書課程$2,295/6堂

來源:FB@心流沙畫藝術學院

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓