「Duffy與好友遊玩屋」宣布暫停開放 3月以全新面貌回歸

文: 王卓盈
2024.02.05

上年開幕的「Duffy與好友遊玩屋」一直大受歡迎,但今日發現迪士尼官網宣布「Duffy與好友遊玩屋」將於新年過後暫停開放,原因是進行保養工作,並會於3月重新開幕,投入春季特別節目「舞動春日」,大家如果想去探望Duffy就要快點啦!

於上年開幕的「Duffy與好友遊玩屋」深受大眾歡迎,可愛的Duffy一眾朋友更迅速成為迪士尼人氣角色之一,不少粉絲不時亦會分享在遊玩屋的趣事!但今日記者發現遊玩屋宣布將於新年過後2月26日起至3月13日暫停開放,原因是需要進行保養工作,於3月14日回歸,以春季特備節目作好準備!同時公告了3月14日至6月10日期間,會有舞動春日的Duffy與好友同萌遊活動,各位粉絲如果想去探望Duffy好友們就要快啦!

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

「Duffy與好友遊玩屋」有7位可愛角色,包括Duffy、Shelliemay、Gelatoni、StellaLou、CookieAnn、Olu Mel及LinaBell,每隻都深受大眾歡迎,早前迪士尼新春活動亦推出了Duffy公仔盲盒,粉絲們一掃而空,可見它們人氣爆燈!

圖片及資料來源:迪士尼官網DuffyFanstasy at Hong Kong Disneyland

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!