葵廣傳統手工懷舊食品小店結業! 營業至年三十/招牌花生糖

文: 王子晴
2024.02.06

位於葵涌廣場地下的合興隆花生糖是少數自設工場每日新鮮製作傳統懷舊小食的手工小食店,提供芝麻糖、花生糖、米通、蛋散、蛋皇餅等,一直深受街坊歡迎。近日合興隆就宣布將會光榮結業,亦未打算另覓鋪位重開,大家以後又少一個地方買懷舊小食。

相信去過葵涌廣場掃街的朋友都會對「合興隆」有印象,合興隆是葵廣早年開業的小店之一,主要售賣傳統懷舊小食,自設工場每日新鮮製作,包括脆軟兩款的花生糖及芝麻糖,亦有米通、蛋散、崩砂、麥芽糖、嚤囉酥等。而除了懷舊小食外,豬肉乾、蒜蓉花生、魷魚絲及紅燒魚柳等受大眾喜愛的小食都應有盡有。

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

不過,合興隆於1月25日在Facebook 專頁宣布光榮結業,將營業至2月9日年三十晚為止。不少網民得知後都慨嘆懷舊小食買少見少,但負責人則表示無意另覓鋪位重開,各位喜歡食懷舊小食的朋友記得把握最後機會入貨。

*照片為店家早年發佈,價錢以店內實際公佈為準

合興隆花生糖

地址:葵芳葵富路7-11號葵涌廣場地下A33號A3舖
營業時間:星期一至日上午11時至晚上10時
電話:9855 6094

資料及圖片來源:合興隆花生糖@Facebook 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓