日本可愛倉鼠助六2大新打卡點!4米高助六+3款限定禮品

文: 王卓盈
2024.03.26

日本可愛倉鼠助六又黎香港啦!助六將會由3月20日起至6月16日登陸置富Malls2大商場,包括馬鞍山廣場和紅磡置富都會,助六為大家帶來各種遊樂設施,除了可以與近4米高的助六見面,更可以參觀助六的小窩居,同時置富Malls亦準備了3款春日野餐外遊禮品,助六fans千萬不要錯過啦!

人氣日本插畫《助六の日常》主角小倉鼠助六3月又來到香港啦!由3月20日起至6月16日,置富Malls商場變身成助六日常花園綠野悠,分別是馬鞍山廣場和紅磡置富都會,以向日葵花園和小清新日式庭園作主題,大家除了可以與近4米高的助六見面,可以參觀助六的小窩居,大家千萬不要錯過啦!

馬鞍山廣場

紅磡置富都會

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

除了可愛的打卡位,助六更準備了3款春日野餐外遊禮品,包括:限定版「春日野餐雙用保溫袋」、「伴你出行長雨傘」及「暖心陶瓷碗連蓋套裝」,讓助六都可以融入大家生活中, 得到助六的「可愛力量」!

助六の日常花園綠野悠詳情:

地址:

馬鞍山廣場:新界馬鞍山西沙路608號

紅磡置富都會:九龍紅磡都會道6號

日期:由3月20日起至6月16日

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓