香港櫻花2024|大埔海濱公園櫻花盛開!墨染櫻/富士櫻開花指數爆燈

文: 鄺梓晴
2024.03.19

春天為最佳的賞花季節,到處都可以看到色彩繽紛的花朵,而其中櫻花深受香港市民歡迎。最近於大埔海濱公園就有墨染櫻及富士櫻盛開,開花指數更加爆燈,引來不少人打卡,即睇櫻花的開花情報啦!

櫻花作為日本的國花,不少港人都喜愛到日本賞櫻,一片粉紅色的花海讓人感覺十分浪漫,而其實香港都有櫻花可供觀賞啊。海濱公園本身還有幾處有不同品種的櫻花樹的,不過現時已經落花了,剩下草地滾球場旁小徑仍有富士櫻及墨染櫻可觀賞。

大埔海濱公園櫻花︱花期

櫻花的顏色由白、淡粉紅至深粉紅色,一向深得市民歡心。櫻花花期短暫,一般在2月至3月開花,開花後可維持約一至兩星期。本港的櫻花樹一般長得不高,適合市民近距離觀賞,大家趕快在花期內留念打卡啦!

大埔海濱公園櫻花︱交通方式

九巴︰72A、73、73X、75X、271、275R、74K、75K、71K或71S號巴士,或選乘K17號港鐵接駁巴士。
港鐵︰大埔墟港鐵站B出口出發,步行30分鐘。

資料及圖片來源︰康文署,FB@Man Lai Kilo West 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓