【夠鐘放飯】街訪香港大學學生!Lunch推介平價台式餐廳!$38起魯肉飯/珍珠奶茶

文: 王卓盈
2024.04.05

夠鐘放飯啦!今次我們又走入大學區,突襲香港大學校園問問同學仔放lunch必食推介!今期記者到訪位於大學站的香港大學,找到二十多位同學仔進行街訪,當中部份同學推薦我們到堅尼地城北街的平價台式餐廳—阿元來了,$38起就有魯肉飯、小食、珍珠奶茶等台式小食,一於去試試阿元來了的午餐吧!

即刻去片

香港大學(港大)位於香港島中西區,是香港最悠久的大學,今次記者突襲香港大學校園,訪問剛剛落堂的同學們有甚麼lunch推介,我們一共找到二十多位同學仔進行街訪,當中部份同學推薦我們到堅尼地城北街的平價台式餐廳—阿元來了,$38起就有魯肉飯、小食、珍珠奶茶等台式小食,一於去試試阿元來了的午餐吧!即刻去試試啦!

阿元來了位於堅尼地城北街,由台灣人開設主打台灣傳統美食,$38起就有魯肉飯、湯麵等選擇,不要看魯肉飯細細碗,配料份量都不少架!另外亦都推介鹽酥雞、QQ紫薯地瓜球,外脆內軟超級入味!飲品方面當然要飲珍奶和手搖特飲,好似去咗一轉台灣!大家經過堅尼地城都可以試下喎!

阿元來了

地點:西環堅尼地城北街31號地舖

營業時間:

星期一至日11:00 - 21:00
公眾假期11:00 - 21:00
 
電話:35792460

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓