西環街拍一日遊 ! 4大復古打卡位!街頭壁畫/樓梯畫/海濱長廊

文: 黎穎琛
2024.04.13

每次想和朋友出外影相打卡,但又不知道哪裡能拍到美照?今次跟大家分享電影感復古街拍一日行程,遊走堅尼地城至西營盤一帶,拿着Fujifilm X100VI相機穿梭大街小巷,尋找復古味道,鐘意影相的朋友可以記低路線啦!

即刻去片睇詳情

Fujifilm新岀的X100VI最近成為攝影界新寵兒,復古風格機身十分吸睛,全新感光元件亦比過往的 X100 系列型號相機有效捕捉更多光線,記者實測新相機適合人像拍攝,多個內置filter更能輕易拍岀復古、仿菲林效果等不同風格照片。

第一站 | 加多近街HKWALLS新壁畫 

HKwalls街頭藝術節今年重臨香港的中心地帶,由國際和本地藝術家把遍布中西區的牆壁變成原創藝術作品,街道上不時會看到各種壁畫,想與壁畫合影,利用壁畫填滿背景,拍到充滿藝術氣息的照片之餘更可突出人物。

第二站 | 正街 

如果想拍到整幅壁畫,人和塗鴉圖案最好各佔畫面一半,使用內置filter隨意一拍,就拍到懷舊味道的仿菲林相片,站在正街十字路口位置可以嘗試用多重曝光,令相片更有個人風格!

第三站 | 山市街 

山市街的樓梯畫以昔日船臺為主題,重塑當日船臺和周邊的風貌,想拍到樓梯圖案的話,小貼士是拍全身照就能更突顯背景,再用連拍就可以捕捉到最自然一刻。

第四站 | 豐物道海濱

來到海傍怎能錯過與大海合影的機會,想拍出柔和又帶點懷舊感覺的人像,Fujifilm X100VI新filter「Reala Ace」可以輕易拍到,再借助公園水泥渠管遊樂場的設施,可令構圖更豐富!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!