又一村750呎單位 原則超唔好用? 打卡圓鏡梳妝枱、飯廳書房調位增空間感

文: U Magazine
2022.10.27

九龍老牌豪宅又一村乃香港少見的低密度高尚住宅區,花園洋房式的設計,每次經過都會望多兩眼。到底豪宅單位入面係點㗎呢?今次介紹嘅單位就是其中一個地下戶型單位,室內實用面積雖有750呎,但原則3房2廳的間隔因為比例不合理所以不太好用,所以屋主和設計師決定將單位大執位!


1. 客飯廳相連 感覺單位更大

單位原則的客飯廳對角分佈,可說是「呂」字廳格局,而且飯廳空間太大,實際上用不到這麼多地方,所以拆走客廳旁的書房,將飯廳搬至同一空間,不但望落大咗,生活動綫還更就腳。

一入門口景觀開揚、寬闊咗,朋友嚟到畀人第一感覺都更好!



客飯廳空間主要用木色、米色為主,為免空間太沉悶,設計師在飯廳牆身用上白色雲石紋磚,加入奢華的元素,感覺更加舒服。



戶外位置裝上長凳,牆上梅花間竹地掛上假草皮、射燈,如有朋友來到,聚餐位置可以延伸到外,非常方便。



2.重整書房、廚房大細
現在書房即舊飯廳空間延伸至房間及廚房部分,由於屋主不需要這麼多空間,所以設計師將左右兩側納入房間、廚房部分,按屋主生活需要增添儲物櫃,提高空間的實用性。
廚房原來只有一個窄長L空間,原本空間改造工人房,而靠近玄關位置就做了有2組廚櫃的開放式廚房,工作地方大大增加。

廚櫃特意用上弧形設計,望落沒那麼突兀,視覺上更舒服。



書房亦可謂多用途房,可以展示收藏、儲物,讓屋主媽媽練習古箏,連寵物睡床都放在這裏。


3.雙套房格局
屋內2個廁所都納入睡房中,變相屋內有2個套房。使用上當然更有個人空間,但朋友來到,要到哪個廁所呢?

主人房對門有個到頂大衣櫃,設計師說高身黑色玻璃容易彎曲,所以厚度想要多加留意。



主人房拆走單位舊有入牆櫃,留出兩邊窗戶,有更多日光入內。



房間以深色作主色調,所以床頭揀了幅錯亂圖案的牆紙,增添玩味元素。



而屋主媽媽房間床頭都揀選大面積的圖案牆紙,充滿熱帶風情的圖案再襯橙色絨面床頭板一啲都不突兀,反而顯得高貴。



【Info】
設計團隊:Pattern-De Ltd 
網址:https://www.facebook.com/patterndeltd

裝修支出表:
打拆工程               $88,000
水電工程               $108,000
油漆工程               $75,000
泥水工程               $98,000
傢私項目               $488,000
冷氣及鋁窗工程    $128,000
雜項工程               $50,000
===================
總數                      $1,035,000

text/Priscilla
photo/Him

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓