仔女冇屬於自己嘅房對成長會有好大影響? 網民熱議:冇房畀仔女住係咪就唔應該生?

文: U Magazine
2022.11.07

香港地寸金尺土,每個人喺成長階段都未必可以擁有屬於自己嘅房、自己嘅獨立空間,而喺成長時期冇自己嘅房又究竟有冇問題呢?最近就有網民喺連登討論區上發文,指若父母提供唔到一間房畀仔女的話,就唔應該生小朋友,因而就引起一眾網民嘅熱烈討論!

冇自己房會影響發展?更會令仔女感到自卑?
樓主表示冇自己房等於完全冇私隱,生活上好多事情都需要將就,若與兄弟姊妹生活模式有分別的話,更會導致成日鬧交,並會經常盼望可以自己搬出去住,所以就認為如果父母畀唔到一間房自己嘅仔女的話,就唔應該生小朋友。對於樓主嘅睇法,有不少網民都表示認同,認為私人空間對小朋友發展有好重要嘅影響:「勁影響小朋友發展,無房真係唔好生」、「依個其實係要,去到中學個個都想要同需要有個人空間,剩係日常生活都會因為無房有碰撞」、「至少仔女到青春期就要俾返私人空間佢哋,人大個咗就唔會想幾時都痴(黐)住老豆老母,有陣時溫書都想有靜嘅環境啦」,更有網民認為仔女冇自己房的話可能會感到自卑:「點都起碼要有間房,生活水平要追得(到)大部分同學,而唔係一尾(味)要人慳呢樣做少果(嗰)樣去陪你捱窮,成長階段樣樣都人有自己冇會好自卑」。

有網民認為子女沒有自己個人的房間會影響發展,更可能會感到自卑。

冇自己房會有好多問題?會好影響休息?
有不少網民認同樓主嘅睇法之餘更表示身同感受,紛紛列出由於冇自己房對自己所做成嘅影響:「冇自己房真係好x慘,自已有時想要一個安靜既(嘅)環境都冇,打機要係(喺)廳到(度)打,同朋友打機講野(嘢)又要就住就住,夜啲又要安靜啲費事嘈到佢地」、「冇間房既(嘅)話,就算唔講私隱問題,休息得都唔好,我想休息果(嗰)陣又有人開大個電視機,冇野(嘢)隔(阻)隔嘈住哂真係好唔掂,溫書都係」、「真係,另一半話想傾電話都傾唔到,同佢解釋唔想俾屋企人聽到,佢又唔明咁話聽到有咩所謂,搞到我好似怪人咁」、「真係,細細個同個妹一間房已經成日鬧交」。

有網民就指出沒有個人房間對自己做成的影響,當中包括影響休息、影響與伴侶的關係以及經常會與家人爭吵等等。

要有物業甚至千幾萬畀到仔女先至好生?
而更有網民認為要有物業甚至有一千多萬資產預留畀仔女先至好生:「一間房?根本仔女大個比(畀)唔到層樓佢地都唔應該生啦」、「無樓生仔,真係禍害下一代,下一代必須做到比一般人努力、能幹,先有機會提升生活水平」、「無能力留到1-2千萬俾個仔or囡(女)都唔應該生啦,生得佢出, 就要俾到一個無憂無慮既(嘅)生活佢啦」、「留到一個full pay單位俾仔囡(女),佢地最少唔洗(使)做奴隸追首期追樓價,有啲時間發展下自己興趣」,而有網民亦表示自己細個冇得到良好嘅培育,令佢就算長大後都感到自卑:「宜(而)家樓都買埋,但都係自卑,覺得其他人識好多野(嘢)好多才多藝,細個完全無錢join興趣班,遊戲機又無錢買,淨係可以係(喺)屋企睇電視」,不過有網民就認為唔一定要父母預留資產畀仔女,但最起碼父母唔好令自己成為仔女嘅負擔:「反而我又覺得唔洗(使)話要有幾多百萬幾多千萬留比(畀)細路,但最基本係預左(咗)唔洗(使)靠個仔養先好生,佢賺返黎(嚟)既(嘅)錢100%可以用返係(喺)自己身上/儲起,自己要有份醫保搞掂自己年老果(嗰)啲醫療成本」。

有網民認為父母應要預留物業或一千多萬資產給子女才適合生育,令他們可追求自己的興趣,得到全面的發展。

有自己房唔係必需?仔女不應抱怨?
不過亦有網民認為仔女擁有自己房並唔係必需,做仔女不應埋怨而更應該要知足:「你唔好攪(搞)笑啦,你呀爸呀媽個代細個都冇自己一間房啦」、「知足常樂啦」、「照你咁諗,上帝應該一人一個地球,上帝唔應該做人,死廢青只識埋怨,唔識感恩,你自己去山邊搭間木屋先啦」

但隨即有網民就指其想法等於令小朋友受苦:「點解要咁害個小朋友?小朋友無得揀出唔出世,但大人有得揀生唔生,生個小朋友出黎(嚟)受苦嘅人係咩心態」,而有網民更認為冇良好條件下生小朋友係為了養兒防老:「現實好多都係養兒防老,睇下(吓)會唔會老實講出口姐(啫),未必係金錢上,而係唔想老左(咗)冇人理冇人打點啲野(嘢)」、「真,世界上咁多悲慘人生,就係因為窮人生仔,要生佢出黎(嚟)受苦,打份牛工追樓價,真係好x街,要生黎(嚟)養兒防老,仲x街 」

亦有網民認為子女有個人房間並非必需,子女不應因為沒有屬於自己的房間而埋怨。

text/Jonathan
photo/HKET圖片庫

============

同場加映:

【家居達人】跟家居維修義工隊上門!搶救廁所外牆滲水+更換霉爛電掣面板

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓