650呎長沙灣新樓大玩莫蘭迪色 點揀襟用儲物櫃面料?陰陽色牆身+木皮洗手台又點搞?

文: U Magazine
2022.11.07

新樓入伙多數都只加一兩組儲物櫃增加收納空間,不過今次介紹的單位屋主不但將 3 房改成 2 房,還重新髹過係屋牆身,換上莫蘭迪色調,屋企更加耐看!

打通房間要留意牆身色差

新樓單位房間面積都較細小,不太好用,所以屋主索性打通 2 間房,將書房、睡房二合為一,那就可以充分使用空間,同時又增加採光度!設計師提醒大家拆除間隔牆後,牆身都會有色差,行內稱陰陽色,即使師傅用同一品牌同一型號顏色,都會見得到分別。如果追求完美,牆身顏色一致的話,牆身重新髹過就是最佳做法。

大玩莫蘭迪色 Tone

近年來不少人追捧莫蘭迪色,帶有灰色調睇落舒服又唔怕睇厭,而且有種淡淡高雅感覺,非常百搭。

儲物櫃面料點樣揀?

要襟用、性價比高大多選擇防花板或生態板,這種物料不易變色,即使長期有陽光照射到,顏色、外貌都可以維持到幾年不變。另外,好適合有養寵物如貓、狗的家庭,因為防花板、生態板不易留痕,就算主子日日刮都不會花。惟如要不可超過隻半手指,大約是 45-50 度、2 寸的圓弧。

木皮洗手台易發霉、起角

廁所、浴室、廚房易有濕氣,又會長接觸到水,用料要特別小心。而今次單位浴室洗手台兩側黐了木皮,外觀上來說靚,但不夠實用,因為潮濕地方易令木皮起角甚至發霉,一旦有霉菌日後處理就好麻煩。設計師幫屋主加裝黑色磨砂不鏽鋼板,以配襯廁所門框的黑色絲鋼材質,統一整個風格。

 

【INFO】
設計團隊:Mstudio 微工作室
網址:https://www.mstudiohk.co/

裝修支出表 
清拆工程    $18,000
電力工程    $24,000
現場木器    $40,000
油漆工程    $55,000
傢俬項目    $130,000
雜項           $13,000
總數           $280,000
===========================

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓