七師傅:今晚「血月+月全食」為超級凶兆!教市民3招避劫 預言股市會再跌?

文: 劉紀彤
2022.11.08

本港天文台預測香港今日傍晚(11月8日)將會有罕見天文現象「血月月全食」出現,錯過今次就要等到2025年。不過城中人氣風水師七仙羽師傅就指今次的「超級血月」是超級凶兆,提醒大家要避開!

血月月全食是非常罕見奇景,天文台預測本港118日星期二的傍晚616分開始至742分左右會出現「血月+月全食」,相信唔少市民都會把握機會賞月。不過七仙羽師傅於Facebook上發文指今次的血月是超級凶兆,提醒市民不要觀賞之餘,仲要留在室內、不要出屋

七仙羽亦建議大家做幾件事避劫,包括不要看天、留在室內,如果需要在室外亦不易久留,另將全屋關窗落簾,避免接觸到月光。七仙羽亦指從玄學角度分析月食會令到普通老百姓會有災變,而每次月食後,股市都跌。

以上的意見僅屬個人觀點,不是精密的科學分析,只供參考。 

來源:FACEBOOK@七仙羽

►同場加映:【衝出嚟玩】鰂魚涌室內忍者極限障礙場好去處!挑戰重重關卡/大玩泰山飛索+搖搖鞦韆

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓