龍師傅話你知!想生BB有乜要留意?! 寵物骨灰忌擺房 + 廁廚對沖有腸胃問題 + 舊區蝦人住?

文: U Magazine
2022.11.14

今次呢個單位係位於跑馬地的一幢唐樓。格局屬一般唐樓屋型 — 橫樑較多以及開放式設計。兩位戶主係一對新婚年婦,上年搬入嚟之後,一直都有生 BB 的計劃,但一直都有未有好消息,而且仲出現咗健康問題㖭!龍師傅就話,原來係間屋嘅格局出現咗問題,究竟係啲乜?等龍師傅逐一解答啦!

想生 BB 忌揀唐樓
這個位於跑馬地的唐樓單位,屬於一般唐樓屋型 — 樓底夠高、空間更闊落,但就比較多橫樑。龍師傅表示,這類橫樑較多的家宅會容易令屋主出現身體問題:「唐樓其實都有好處,就係地方較寬敞,唯一限制就是橫樑及柱較多,而喺風水學上,橫樑壓頂,壓住身體邊一部份,身邊嗰部份便會有問題。」因而令戶主會容易有病痛。

除此之外,剛於上年搬入該單位的,是一對新婚婦夫,婚後努力造人,希望可以生 BB ,奈何經過一年多的努力,仍未見喜訊。對此,龍師傅就話,其實係間屋嘅問題:「其實係間屋嘅座向及大門位置問題,加上兩立戶主嘅八字,所以難於生 BB。」龍師傅補充說:「這間屋有個坤土,再有個堪水。而土則剋水;水意指腎、膀胱、泌尿系統及生殖系統,加上大門位置則是信卦剋近卦,而近卦屬土,木剋土。」加上廚廁出現對沖情況,這幾種情況加起上來,便令兩位戶主難於生育。

解決方法

將大床移到客廳,用飾物櫃遮擋大門與睡床位置。

於大門位置擺放紅色或紫色地毯。

於窗下擺放一缸魚。

廁廚對沖會有腸胃毛病及生殖問題,只要經常將廁門關常,便可減低對沖問題。

寵物/仙人骨灰忌擺睡房
不少人都會將仙人或寵物的骨灰放於家中,但龍師傅表示:「我們現在看風水的地方,稱為陽宅。陰人是用來休息的地方,稱為陰宅。將一些陰人的東西放在家中,並不是太好。用現代的說法,就是能量場不是太相同,便會擾亂氣場的流向,從而影響屋主的運氣。在風水學說方面,便不建議這樣做。」但如果真係有需要的話,師傅就建議:「我就唔建議於喺睡房,亦千祈唔好放喺電視機隔離。盡量放喺客廳較安靜嘅位置,再用布或其他東西遮掩。」好讓它們有一個安靜的環境休息。

將寵物或仙人的骨灰放睡房,易影響戶主運氣。

唔係個個都啱住舊區樓
跑馬地、大坑及旺角這些區份,在玄學角度屬於舊區,而這些區份的舊樓,未知適合每個人居住。對此龍師傅表示:「因為這些區份較舊已經退咗氣,如跑馬地有個馬場喺度,係一個盆地。聚咗啲氣喺度,比較少流通,所以見到啲人,住開就好少搬走,比較少其他區嘅人搬入去住,亦唔係個個人嘅命格啱住。」再加上,這些區份興建的樓宇,屋型都是差不多,大多數都有橫樑較多的問題。「如果喺以前,係冇問題,第一;係當年當運嘅屋,唔係好驚。第二;本身啲橫樑係隔間,但而家啲人會拆開晒原本嘅隔間,咁就好易容變成陷阱。」

一般唐樓都會有橫樑較多的問題,而橫樑容易令住戶出現身體毛病。大家要小心啲呀!

退氣方面,意指八四年以後的七運樓,在八運期間退了氣,旺氣一退,應吉的力量便會減退。

【info】
Facebook:羅雲龍玄學工作室
玄學預約:6876 3689

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓