洪嘉豪演唱會2022|尾場張敬軒驚喜現身大唱Kaho版《櫻花樹下》 軒仔贈咪大派用場:好開心我枝野可以晚晚陪住你!

文: 王庭芝
2022.11.14

歌手洪嘉豪(Kaho)《AXA 呈獻 The Cycle of…Kaho Hung Live 2022》演唱會昨晚(13日)於安盛竹翠公園舉行尾場,張敬軒驚喜現身擔任嘉賓,二人大合唱《騷靈情歌》外,Kaho興奮表示有在首次個唱上用對方所贈的咪,軒仔笑言:「好開心我枝野,可以晚晚陪住你!」

昨晚洪嘉豪(Kaho)個唱尾場,《騷靈情歌》音樂響起,軒仔人未出場,觀眾已經興奮狂叫,軒仔一出場即與Kaho合唱《騷靈情歌》,軒仔一向視Kaho為親弟弟,Kaho說:「我第一個騷好想同好重要的人分享第一次,軒哥,我識你二十年,我點會估到有呢一日,可以請你做嘉賓,重要拿著你枝咪喎!」軒仔非常搞笑回答:「好開心我枝野,可以晚晚陪住你...哈哈哈」引發全場爆笑。

軒仔表示好戥Kaho驕傲,又指Kaho在演藝學院畢業後由低做起,做過舞台音響等不少幕後工作,有別於一般歌手和同齡新人,他少了一份浮燥。

軒仔更分享了關於Kaho版本《櫻花樹下》的由來,指:「我記得有一次我係澳門演唱會,我想落台聽下音響聲音,心血來潮我叫Kaho,上台幫我唱試下聲,等我可以係台下面觀眾席聽下,佢驚都冇驚過就載上Ear Mon,拿住我枝咪就唱左以下呢首歌。」

軒仔表示,之後當他每次再唱這首歌時,中間一些節奏及樂曲上處理都是跟洪嘉豪的版本,因此與CD版的《櫻花樹下》會有所不同,而當中的所有不同,都是因洪嘉豪而產生出來的。

至於在encore部份時,Kaho大收禮物,而歌迷亦不停叫 Kaho「除衫」,Kaho最終應大家要求拉起了少許衣服,360度旋轉等歌迷可以享受他的「腹肌福利」!

來源:大會提供

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓