港女疑搭霸王的 誣蔑司機非禮 警察到即扮哭:我每月搭幾萬蚊的士

文: 李紫彤
2022.11.15

近日,有位的士司機於Facebook發帖並上載了車cam片段指自己遇到一名野蠻客,影片中看到該女乘客到達目的地後稱自己沒帶錢要回家取,司機則擔心對方想搭「霸王車」從而引起爭執,雙方僵持不下,唯有報警處理。事件最後得以解決,但影片的最後可見女乘客對司機惡言相向,因此司機發帖提醒一眾行家小心此人。

近日,有名的士司機於Facebook專頁「的士司機資訊網 Taxi」發帖及上載了2段長達近7分鐘的車cam片段指自己遇上一位疑似想搭「霸王車」的女乘客,呼籲各位行家小心。根據車cam片段,司機到達目的地後,女乘客稱自己身上沒錢,需要回家取錢方能付款,司機聞後憂對方會「走數」,因而怒斥對方指「大家講道理㗎嘛,啱唔啱呀?你去玩求開心,我做生意㗎,咁我冇錢收咁點呀?」、「咁你冇錢畀我話返上屋企喎,咁如果個個客咁樣,咁我唔使做啦,返咗屋企我邊度搵你呀?」,司機更一度稱要報警處理。女乘客則一臉淡然回應「唔好玩啦,好冇呀?」,又叫司機「慢慢等囉」,擺出一副毫不在乎的樣子,於是司機便憤怒回應「我無玩你過你呀,你自己清醒回吓帶,睇吓你自己做過啲咩先啦」,司機更疑遭到女乘客的要挾而回應「又話我非禮,又話我強姦你,又脅持,咁樣叫我玩你」。就此事件,司機於帖文批評女乘客「你每月搭一千萬的士關我鬼事咩,E(而)家搭車你就係要比(畀)錢啦」、「講嘢語無倫次,到尾咪一樣要找,你走得甩咩」。

►同場加映:【衝出嚟玩】LuLu豬化身快餐店實習生登陸北角滾軸溜冰場!聯乘潮玩品牌+CASETiFY推出多款限定週邊

從其他的影片中可見警察到場後女乘客立刻變面,啜泣稱「我好多錢㗎」,指自己沒可能會「走數」,更以哭腔向警方道「我每一日都call車㗎,成個的士台都知我係邊個,你可以check任何一個的士台,我每一個月係搭1萬蚊的士㗎」,更指自己只是今日遇上這個「瘟神」司機,才有如斯結果。女警隨後安慰她指「香港好多的士司機,佢唔認識你亦都好正常,啱唔啱?佢亦都唔會查每一個乘客係咪坐萬幾蚊的士嘅,明唔明?」,開導過後便提醒她支付車資,但女乘客居然表示不滿指「仲要畀佢呀?」,讓人費解。事件的最後,女乘客的父親代其付款,她離開時再次變面,以粗口咒駡司機指「X街,你轉頭撞車死呀」,態度真的使人震驚!

帖文一出,不少網民紛紛留言道「變面變得好快!」、「呢個女人真係識做戲啦」、「視后上身,個樣變得幾快 以為警察來到唔洗俾錢」,認為女乘客對著司機的態度極度惡劣,在警察面前則裝作可憐。亦有多名網民對於其每月的交通洗費感到咋舌,更質疑她這麽富裕就該請私人司機,根本不需要搭的士。此外,更有眾多網民批評指女乘客沒有佩戴口罩,應該被罰款才對,他們不解指「刁民可以唔比錢又唔帶口罩?」、「點解唔戴口罩唔即時捉?」,覺得這位「演戲天后」才最應該遭到處罰。

 

/資料來源:FB@的士司機資訊網 Taxi

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓