馬鞍山居屋變女士 dream house 粉色系布置、日落牆布襯月亮壁燈

文: U Magazine
2022.11.17

好多人都有幻想過擁有一間個人部屋,到時要點樣裝修布置呢?呢個位於馬鞍山錦暉苑單位,就成為咗一位單身女士嘅 dream house:全間屋以粉色系為主調;有足夠儲物空間之餘,又唔會搞到成屋周圍都係櫃;仲要有位放到心愛嘅鋼琴,連廁所都有驚喜位呀﹗究竟係點樣呢?

今次同大家睇的單位在馬鞍山錦暉苑,單位實用面積 371 呎,屬一房間隔。

 

戶主想用粉色系列,所以客廳特別設計了一幅足足有 4 米半闊的日落山景畫,在顏色上呼應粉色及藍色。畫是打印在一幅膠的油畫面牆布上,方便屋主日後打理之餘,也可以呈現油畫感覺。

 

梳化及窗簾都選用粉色及 nude 色,配襯客廳整個空間的色調。

 

客廳牆上更特別加上由天然石所做的圓形球燈,配合上面的深淺及紋理呈現日落時見到月亮的感覺。

 

屋主喜愛的鋼琴就放在客廳近主人房的一邊,而主人房間隔牆裝設了漸變玻璃窗,令光線互通之餘,玻璃由粉紅色漸變到透明,正呼應整體的日落主題。

 

客廳的電視櫃與旁邊的主人房地台連成一體,而主人房的入口位造了一個飾物櫃,中間用了玫瑰金的鋼框加上玻璃可以讓戶主擺放飾物。

 

收納空間集中主人房地台、衣櫃及油壓床底,這樣可以令客廳的空間變大一點毋需放太多櫃,減少整體的壓迫感。

 

梳粧枱入面,收埋咗化粧鏡同小儲物格。

 

另外,一入門口旁邊的 C 字櫃是客飯廳主要的儲物空間,白色的暗條子紋層板襯托石紋牆布,令 C 字櫃更有層次感。

 

C 字櫃金色的掛鈎及手抽可以呼應燈掣的顏色。

 

原則廚房狹小,改成開放式就有空間放置雪櫃、洗衣機、焗爐;而橫樑以延伸至近大門的假天花作修飾,並加裝燈槽補充玄關的光線。

 

廚房牆身用湖水藍色的日本磁磚,區分廚房及客廳的空間。

 

另外,將浴室門稍稍向中間移位,避免原則正對大門的問題,又改用木及竹設計的趟門。

 

浴室入面洗手盆、馬桶及企缸的位置改動後,都變得更好用。外觀就選用了粉紅色的日本磁磚配暖灰色磚營造整體粉色主題感覺。

INFO

設計團隊:Deco Farmer Studio  

www.decofarmerstudio.com/

 

 

裝修支出表

前期及雜項工程 $34,000

電力工程 $55,000

水喉工程 $25,000

油漆工程 $36,000

泥水工程 $72,000

傢私及木器工程 $174,000

冷氣及玻璃工程 $24,000

總數 $420,000

============

同場加映:

【家居達人】選購風扇燈6大貼士樓底幾高先裝到?邊款最涼最光?

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓