網民呻船屋Staycation可怕中伏經歷 全船停電!俾$5000同昆蟲小強同住 仲懷疑撞邪!?

文: 唐卓寧
2022.12.08

Staycation是近年香港人的其中一個熱門活動,大家又有沒有聽過原來有海上Staycation呢?近日有網民於Facebook群組內發文指,自己與幾位朋友到鴨脷洲某船屋Staycation的體驗極差,不僅有大量昆蟲,晚上還突然停電,其中一位朋友更從停電開始至下船翌日持續頭痛,懷疑撞鬼!

最近,有網民於Facebook群組「香港 Staycation 酒店交流谷」內發文描述自己租船屋的中伏經歷,並勸喻其他成員:「想Book(船屋)嚟住的話請三思!千其唔好貪得意」。事源十月底,事主與好友為了體驗香港仔文化,花費5000多元租借鴨脷洲某船屋,一行人先到香港仔坐舢舨到船上,起初並未發覺異樣,雖然廁所有大型小強,船上各處亦有很多昆蟲,但事主指「預左係船屋住會有咁嘅情況。出得黎玩都唔想太介意呢啲野,最緊要開心」。

帶事主上船的工作人員簡介時,提醒她們特別注意不要開超過3部冷氣,否則會跳制停電,臨走前更千叮萬囑事主,如有突發情況或其他問題千萬不要聯絡他,要找客服。事主聽罷,為保險起見,與好友決定全船只開兩2部冷氣。

不料凌晨3時,全船突然停電,網民和朋友在沒冷氣、燈等情況下醒來。因不知起因,便立即聯絡客服,對方沒有接聽電話,只用文字回覆,亦沒有提供任何實質幫助,只叫事主檢查是否跳掣,但機器只顯示為沒電。直至退房前才突然恢復電力,事主懷疑是船隻用太陽能發電的而電力儲備不足,船屋方只回應是船上供電穩定性比陸地低。

►同場加映:【衝出嚟玩】昂坪好去處|彌勒山輕鬆郊遊路線睇芒草 全新觀景台飽覽無敵靚景!

最後,事主只好打開了船門,在大廳地上入睡。她補充,其中一位平日較易接觸到鬼神、靈體的朋友從停電開始至下船翌日持續頭痛,覺得很邪!文中直言:「成個體驗係極差!我哋俾左5千幾蚊住一晚!換黎咁差嘅體驗!真心CLS!」

不少人留言同情事主:「多謝你分享。你們的經歷實在無助」、「有小強陪沖涼、多昆蟲已經係惡夢,仲要冇電,支持你分享 等我地唔好中伏!」而原來租船屋中伏已不過第一單,不少網民補充:「之前都有人分享過話好污糟、態度差、又貴、仲有鬼,好慘,希望唔會再有人中伏」、「每次有人分享船屋都係唔開心,只係唔同程度嘅唔開心」。亦有真正的水上人分享:「認真答你,你體驗緊真正海上人生活,我地水上人不嬲都習慣無冷氣(同埋我地非必要都唔會留係船到瞓!因為唔識飛嘅昆蟲入咗船係走唔到,佢地唔識游水,會永遠停留係船入面)」。

提醒大家,根據《商船(本地船隻)(證明書及牌照事宜)規例》,遊樂船出租需要申請並獲批准,而船東或承租人只可使用其作純遊樂用途,否則屬違法,相關人士一經定罪可被罰款最高1萬元,所以有興趣體驗的話,都記得要查清楚!

 

授權:FB@香港 Staycation 酒店交流谷

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓