姜濤香港後援會請市民4.30免費搭電車!「姜濤號」電車出動為偶像慶生

文: 黎穎琛
1小時前

適逢4月30日是人氣男團MIRROR成員生日,「姜濤香港後援會」連續第3年請全港市民搭電車!市民於4月30日姜濤生日當天,可以免費乘搭電車,5架「姜濤號」電車亦會於街上行走,姜糖又可以打卡啦!

4月30日是人氣男團MIRROR成員生日,「姜濤香港後援會」秉承偶像希望承擔更多社會責任,發放更多正能量的使命,於4月30日請全港市民搭電車,是次是「姜濤香港後援會」連續第3年舉辦「4.30 免費乘車日」,同賀姜濤25歲生日!

除了免費乘車日,生日應援少不了「姜濤號」電車, 今年共有3款不同款式的車身廣告遍佈於5架姜濤生日祝賀電車之上,5架編號分別為#47、#80、#140、#158 及 #171的「姜濤號」電車已於街上行走,將在4月內於不同時段和路線隨機出現,與市民見面並提供一般載客服務,姜糖要把握時間打卡啦!

圖片及資料來源:HKET姜濤香港後援會Keung_show

同場加映:【著數慳家王】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓