業主唔可以裝設火爐或使用產生煙霧嘅燃料 網民熱議:係咪即係唔可以喺私人平台燒嘢食?

文: U Magazine
2022.11.25

秋高氣爽天氣轉涼,好多屋企有天台或者平台嘅人,都諗緊喺屋企搞吓BBQ,不過原來唔少屋苑住客BBQ,都有嚴格規定。有網民喺香港討論區發帖,話所住屋苑嘅公契指明:「任何業主不得裝設任何火爐、鍋爐或其他機組或器材,或在屋邨任何部份使用在任何情況下會產生煙霧之任何燃料」,樓主問網民:「請問咁寫係咪理解成唔可以喺自己私人平台燒野(嘢)食?」,大家點睇呢?

網民普遍覺得,如果用電爐,應該無違規:「佢針對燃料,咁……電烤爐,得唔得?」、「意思係該燃料不能產生煙霧,例如一般的燒烤碳係唔得(除非有真正的無煙碳),gas 爐/電爐燒,係可以的!」,對於要做到「無煙」,樓主考慮到好仔細嘅問題:「油脂滴落無煙碳也能做到無煙嗎?」,網民就覺得用gas爐好啲:「我估唔得,所以我都係用gas爐加韓式板:再去donki買和牛都ok 架(㗎)!」,但樓主好敏感:「gas也是燃料,話到在任何情況下……即係gas爐睇黎(嚟)都唔得!」,但網民就覺得樓主諗多咗:「應該唔係所有燃料都唔得,否則就唔會寫『煙霧』兩個字!」,

樓主所居住嘅屋苑住客公契指明:「任何業主不得裝設任何火爐、鍋爐或其他機組或器材,或在屋邨任何部份使用在任何情況下會產生煙霧之任何燃料」,咁究竟係咪可以喺屋企平台BBQ呢?

網民覺得用gas爐或者電爐,應該無乜嘢「煙霧」,可以符合屋苑要求。

公契一句滋擾鄰居已通殺   其實用乜嘢爐都無用
不過似乎樓主真正擔心嘅地方,並唔係用乜嘢爐,而係鄰里關係:「但我就咁睇……呢段野(嘢)主體係煙霧,而公契條文目的係為左(咗)防止住戶滋擾到鄰居,因為煙霧會對其他人產生滋擾,塊肉燒煎烤點都會有煙霧產生出黎(嚟)……我覺得目的係禁止用一切果啲咩咩裝置去整野(嘢)食,同意嘛?」、「咩爐都冇用,公契一句滋擾鄰居已通殺,正如露台食煙會俾人投訴+公審」,有網民覺得如果喺室內燒,其實係OK嘅:「應該係指燃料的煙霧,唔係食物的煙霧,咁好難避免,一般係天台就影響細D,露臺就影響大D,我通常都係開油煙機加抽氣扇,屋內gas爐燒,當然要搞好對流空氣,同埋關房門,咁就唔會一屋味」,但樓主都仲係覺得放喺自己屋企,做法係行唔通:「你咬文嚼字一定可以講得過,點gas係唔會有煙霧……唔係天台戶,而係屋企有個大平台,啲燒食物既(嘅)煙燻到鄰居……所以我仲提出埋鄰居話受到滋擾就係通殺,你喺屋內燒就要讚啦,啲味經抽煙機排出去天井,但室外燒就一定周圍散。」

但樓主其實覺得最大問題,並唔係用乜嘢爐,而係喺屋企BBQ,係會滋擾到鄰居。

有網民提議可以喺室內用電爐或gas爐燒,開油煙機加抽氣扇,搞好室內對流空氣,其實未必影響到鄰居。

text/Joyce
photo/HKET圖片庫

============

同場加映:

【蝸居睇樓團】大角咀粉紅日系新婚愛巢 房中房和紙趟門夠慳位、中島開放式廚房

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓