鄭伊健演唱會2022|馬國明湯洛雯拍拖睇騷曲線放閃 憑歌寄意:「准我一生也愛你一個」

文: 羅志宏
2022.11.22

馬國明與湯洛雯這一對屢傳好事近,早前更親認有共識明年旅行結婚,感情升溫㷫烚烚,愈愛愈高調。馬明與靚湯日前拍拖睇鄭伊健演唱會,馬明更罕有在IG放閃,閃爆一眾網民!

馬明今日(22日)就在IG社交平台上疑似憑歌寄意,冧爆靚湯!馬明與靚湯日前拍拖睇鄭伊健的演唱會,又Po出合照放閃,藉著歌詞「准我一生也愛你一個」曲線向靚湯表白,搞到一眾網民都笑言「被閃盲了」、「甜死人咩」!

鄭伊健相隔3年再於紅館舉行個唱《HERE & NOW EKIN IN CONCERT 2022鄭伊健演唱會》

鄭伊健演唱會2022|鄭伊健宣布11月紅館開6場個唱 老婆蒙嘉慧心心眼點唱經典情歌(門票購票詳情)

 

►同場加映:【衝出嚟玩】昂坪好去處|彌勒山輕鬆郊遊路線睇芒草 全新觀景台飽覽無敵靚景!

 

圖及來源:IG@馬國明、湯洛雯、節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓