大熊貓京京成功預測日本爆冷贏德國?即睇今晚賽果預測!揀呢隊有猶豫?

文: 梁穎心
2022.11.24

每屆世界盃總會有預言家動物預測賽果,最有名的莫過於2010年世界盃出現八爪魚保羅。昨晚的日本爆冷逆轉德國,由中國在世界盃舉行前,送贈主辦國卡塔爾的大熊貓「京京」竟然成功預測賽果!一齊睇下京京點睇今晚的瑞士對喀麥隆、烏拉圭對南韓、葡萄牙對迦納喇!

中國在10月向卡塔爾送贈兩隻大熊貓,分別為3歲雌性的「四海」及4歲屬雄性的「京京」,牠們將會在卡塔爾居住15年。大熊貓「京京」在世界盃期間會定時上載預測賽果的片段。牠在賽前就成功預測日本將戰勝德國的戰果,另外亦在世界盃揭幕戰前,成功預測厄瓜多爾戰勝東道主卡塔爾。

稍後下午6時上演的是瑞士對喀麥隆,為了擠身16強,等等就要展開一場硬仗了,而京京預測瑞士將獲勝。至於今晚9時烏拉圭對南韓的賽事,京京帶少些猶豫,最後預測勝利女神站在烏拉圭一方。

►同場加映:【衝出嚟玩】昂坪好去處!彌勒山輕鬆郊遊路線睇芒草 全新觀景台飽覽無敵靚景!

至於凌晨12點葡萄牙對迦納的比賽,京京先是望了望迦納,最後還是把熊貓掌拍向葡萄牙。想欣賞C朗最後一舞的球迷就要Mark實時間睇波喇!

動物預測非精密科學,內容只供參考。

來源:HKETTwitter

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓