TVB《法證先鋒V》疑買Fans舉牌撐場造勢! 2個鐘只出呢個價!網民批:買到咁cheap!

文: 唐卓寧
2022.11.28

無綫台慶劇《法證先鋒V》早前在鑽石山商場舉辦宣傳活動,一眾主演亦有到場。不過,就有網民發現,有人招聘散工於活動當日的同一時間、地點到場舉牌互動,支持台上演出者,不少網民懷疑是該劇的宣傳活動聘請假支持者造勢。

近日有網民在Dcard討論區以「邊個咁慘要買fans」為題發圖,圖中為一個招聘散工的信息,需要在11月26日下午二時半至四時半,到鑽石山荷里活一樓明星廣場「舉牌,俾反應,支持演出者」,完成將獲$130。有人將焦點放在「反而想知係邊個artist」上,隨後,就有網民偶然發現《法證先鋒V》其中一位主演王敏奕在IG宣傳活動,而時間、地點與招聘信息吻合,於是網民懷疑《法證先鋒V》聘請假粉絲為劇集、活動造勢。

網民還就價格展開討論,有人留言表示有興趣;有人則批評價格太低,直言:「買都唔緊要,買到咁cheap先係問題」、「65蚊一個鐘,得兩個鐘,車錢時間都係哂到,白做」、「$130 兩個鐘咁cheap」。

據了解,TVB事後作出回應否認傳聞,並重申無綫電視從未以及毋須以謠傳的方式造勢。

 

來源:Dcard、劇集截圖

►同場加映:【衝出嚟玩】南丫島全新北角碼頭11月啟用!超靚海岸北角咀郊遊路線/彩虹風車橋/全程30分鐘

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓