「掟彩虹」唔擲界中獎有攻略? 網民計算中獎機率:獎品值呢個價先抵玩

文: 唐卓寧
2022.11.30

「擲彩虹」是室內遊樂場常見的遊戲之一,將硬幣完整地擲中彩虹內各種顏色便可換領對應禮物,遊戲難度就在於中獎的格子不大,容易擲界。而最近就有網民在討論區就「擲彩虹」而發起討論,更有網民貼出中獎機率的計算過程,稱如果希望獲得格子最小的對應獎品,那麼該獎品的價值應至少達$20775才值得一試。

最近,有網民於連登討論區發布了一個名為「有冇思考過擲彩虹呢個遊戲有冇技術含量?」的主題,他指亂擲可能比認真擲容易獲獎。不少網民回覆主題時,分享自己擲彩虹的經歷指,印象最深的是職員宣佈「擲界」,覺得是「職員大於一切啦,話之你擲到準一準,一句擲界你無訴投」;亦有不少人同意擲彩虹是「運氣大於一切」。不過,有網民就覺得其實有技術可言:「以前成日玩掟彩虹,中過幾次藍色,係真係有技術。見過一個阿伯每掟幾次就中一次獎。技術好到每一次個硬幣都係喺差唔多嘅位置落」。

除了以個人經驗討論外,亦有人轉載如何判斷「值唔值得玩」:以每個硬幣值$1計算,如目標為最外層的紅色區域,獎品價值需高於$15.4;如目標為第二層的黃色區域,獎品價值需高於$502;如目標為第三層的綠色區域,獎品價值需高於$965;如目標為最內層的藍色區域,獎品價值需高於$20775。有人補充:「未計有一大部分嘅面積連彩虹都唔係,所以假設完全隨機下實際return會更加低」

來源:連登討論區

圖片來源:冒險樂園

►同場加映:【衝出嚟玩】南丫島全新北角碼頭11月啟用!超靚海岸北角咀郊遊路線/彩虹風車橋/全程30分鐘

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓