樹仁大學畢業生失業半年轉行做清潔大讚筍工!網民教奇招賺多1個月糧

文: 梁穎心
2022.12.04

畢業後未找到工作或未想好出路?其實搵工不一定考慮文職,近日有大學畢業生在連登討論區分享轉行做清潔的想法,他指「仲輕鬆同埋好搵過餐飲」,每月工作21日月約1.4萬,「但係每日實做都只係6個鐘左右」。有網民教路樓主要「尋寶」,有機會賺多1個月糧!

日前,一名樹仁大學畢業生在連登討論區以「樹仁畢業後廢咗幾年 畀老母捉咗去做清潔」為題發文,指自己失業半年後被母親逼迫轉行去做清潔。樓主工作一星期後發現,「做清潔仲輕鬆同埋好搵過餐飲,好多時上午做兩、三個鐘就收$400;下午去另一個地方做又收$300,平均一日都收$700」。

30歲麥明詩被爆新戀情孖男友蜜遊日本 原來是前機師盛勁為曾傳足2年緋聞終在一起

他補充每月工作21日,每日工作約6小時就可以領約1.4萬月薪,更表示擔心自己不願離開這個舒適區。

劉穎鏇19歲贏港姐亞軍好身材驚為天人 回顧歷屆年紀輕輕的得獎港姐 18歲攞冠軍都係美貌傾城

有網民回應稱「聽清潔姐姐講疫情前寫字樓清潔仲好搵,一日實做4粒鍾都有2皮幾 好多師奶去做」。更有人表示「做私樓豪宅仲好搵呀,有人試過執到surface laptop同幾千蚊外幣,仲有咩Chanel袋 仲要有野包住」,有時候亦有大利是收。有網民建議樓主自己創業,亦有人指「有經驗可以轉做科文(主管),仲可以入啲清潔公司做,都好pay 2K+」。

有網民非常尊敬樓主,直言「你係站喺前線同病毒細菌搏鬥嘅戰士,有幾多人因為你先可以安心咁生存落去」。不過也有網民建議樓主嘗試找其他行業,例如政府工或銀行工。

來源:連登討論區;圖片來源:《愛回家之開心速遞》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓