新界樓平但唔方便?交通要用多兩倍時間? 網民熱議:買樓係咪唔好貪平而買山旮旯地方?

文: U Magazine
2022.12.18

買樓要考慮嘅嘢有好多,如環境、價錢等等,而地點亦必定係其中一樣主要嘅考量因素。最近就有網民喺連登討論區上發文,指買樓千祈唔好因為平而去選擇買位於偏遠地區,即山旮旯地方嘅單位,因而就引起一眾網民熱烈討論:買位於偏遠地區嘅樓到底有冇問題?

以前住開市區會好唔習慣?返工每日都要用兩個鐘?
樓主表示自己本來居住於油尖旺區,生活非常方便,買嘢食嘢都唔使搭車,深夜時亦有唔少宵夜可以買到,但幾年前家人就買咗位於元朗嘅新樓,住落就發覺位置真係非常之偏遠,就算揸車出市區亦都要起碼半個鐘,所以就認為買樓千祈唔好因為平就揀山旮旯嘅地方:「雖然屯天元地方買樓可以係市區一半,但係真係好x唔方便」。有網民就指若住開市區的話,搬到入新界嘅偏遠地區住肯定會唔習慣,交通上所花費嘅時間起碼多兩倍:「住九龍大搬入去大西北肯定唔慣,交通時間要用多兩倍時間」、「以前住九龍東,去灣仔都係半個鐘以內,結左(咗)婚搬左(咗)入大埔,好唔慣,好x7遠,成9日塞車」,亦有網民指要返工的話就唔應該住大西北:「打分(份)牛工,就咪入大西北。一日時間就得24hr,下(吓)下(吓)要洗(使)2粒鐘出入時間真係好XonX」。

有網民認為從市區搬到新界偏遠地區居住肯定會不習慣,於交通上亦需花費多兩倍時間。

唔係個個都要跨區工作?新界樓應買Yoho、瓏門?
不過有網民就認為今時今日住於較偏遠嘅地方並無太大問題,並非每個人都需要跨區工作:「咩年代呀?仲講市區、新界,又唔係個個要誇(跨)地區返工,分分鐘落樓下對面街嘅學校教書,過對面醫院返工嘅醫生護士添(㖭)呀」,亦有網民指現時愈來愈人多人可在家工作,所以買樓選擇以不太完善嘅地點以換取較大嘅空間亦非不可:「交通方便/空間/景觀/裝修質素/會所,個價錢就係呢五樣野(嘢)度拉bar,而地點永遠係佔最貴,其實而家好多人wfh+有車,會將地點呢舊(嚿)錢轉左(咗)去家內生活空間度」。

而有網民則認為就算買大西北樓都要買鄰近該區市中心嘅樓,如位於元朗市中心的Yoho及位於屯門市中心的瓏門等:「大西北要買只會揀Yoho或瓏門」、「無人叫你買元朗山卡啦(山旮旯),又無錢買yoho,咁梗係唔方便啦」、「我都未聽過人講住yoho係山卡啦(山旮旯)唔方便」。

有網民認為現時香港並沒有跨區工作的必要,有不少人都會在居住地區附近上班。

亦有網民認為若在新界地區買樓應要選購如Yoho及瓏門等鄰近市中心的屋苑。

日後大西北先係市區?預算有限自然要取捨?
另外有網民就指政府早前計劃大力推動發展新界北部地區,以打造「北部都會區」,所以認為新界北部其後將會成為另一個市區:「無聽過北部都會區?以後大西北先係市區」,但有網民就對此計劃抱有質疑,認為計劃需時甚久:「x吹個都會區出嚟氹啲傻仔買樓,佔地面積咁大,超多地仲要未收,未規劃,你個孫大學畢業都未起好啦」、「無聽過九龍東CBD?啟德10年前夠係「起動九龍東」,而家呢?」、「二十年後起好先係」。

而有網民就指其實當買樓嘅預算有限時,好自然就需要作出取捨:「無錢就要睇住邊啦,我夠想住港島半山啦」、「咁係你唔清楚自己想要乜,係人都想買又新又大又方便,唔夠錢就要取捨」、「咪係,比(畀)得起錢就買九龍站上蓋啦,比(畀)唔起自然要取捨」。

有網民認為新界北部地區日後將能發展為「北部都會區」,可成為香港的另一個市區。

亦有網民認為若買樓預算有限,自然需要在地點方面作取捨。

text/Jonathan
photo/HKET圖片庫

============

同場加映:

【蝸居睇樓團】100萬做船主!2,000呎打卡靚船屋 三層5房2廁 啡色x菱格豪華復古風

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓