陳嘉慧日本自駕遊不幸遇11車連環相撞 被困3小時IG報平安:好彩剎得切車平安無事

文: 羅志宏
2022.12.06

TVB上位小花陳嘉慧(Erica)今年備受力捧,忙完劇接劇的拍攝工作,就與家人到日本度假,放假輕鬆一番。遊日自駕遊固然開心,陳嘉慧卻不幸在高速公路上遇到11車連環相撞,車禍中更意外被困隧道3小時,情況一度當危險。

陳嘉慧與家人在日本自駕遊不幸遇上車禍,Erica透露當時旁邊的車輛都行駛得很快,突然前面發起巨響,車輛連環相撞,更見到車頭玻璃破裂,而其座駕緊隨其後,幸好及時急煞才避過一劫情況,可謂險飛環生。被困在隧道3小時後,陳嘉慧與家人都平安無事。

7-Eleven全新美少女戰士精品!手機袋/拖鞋/保溫杯 最平$28買到

陳嘉慧其後在IG社交平台上報平安,寫道:「要大家擔心了,我冇事呀!好彩剎得切車平安無事,希望前邊11連撞嘅人都冇事啦。意外真係隨時隨地唔知幾時會發生,所以未發生前真係要好好珍惜身邊嘅人!最近大家都多咗去旅行,真係要小心啲,注意安全!」

►同場加映:【衝出嚟玩】海洋公園全新生態地質遊!探索港島南2大路線!出海近距離睇海蝕洞

圖及來源:IG@陳嘉慧、節目截圖、TBS NEWS

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓