MoMA聖誕實用家品禮物推介 笑哈哈夜燈、寶麗萊喇叭、BE@RBRICK擴香石

文: U Magazine
2022.12.12

聖誕節又就快到,大家又想好今年聖誕要送咩禮物未呢?仲未想到的話都唔緊要,尖沙咀K11 Musea內就有一間家品及精品店,就有售多款由經典以及當代設計師所設計的家品同精品,有不少產品都既美觀之餘又非常實用,而臨近聖誕更有多款節日產品出售,不論係送禮還是自用都一流!不妨去為你的聖誕禮物找一下靈感吧!

LED聖誕樹裝飾(3件) $628

模仿下雪的聖誕樹場景,聖誕樹更有三種顏色三種大小,非常有節日氣氛!

 

蠟燭台 $128/個

冬天點起蠟燭過一個溫暖的聖誕就最適合不過,配搭上精緻的蠟燭台更能倍添氣氛!

 

立體聖誕卡 $48/張

多張精緻立體聖誕卡都只係售數十元,性價比極高,為大家心愛的人寫上心意一流!

 

Jellycat Tree聖誕系列毛絨玩具

由英國超人氣玩偶品牌Jellycat所推出的聖誕系列毛公仔,這個品牌號稱他們的毛公仔是世界上最柔軟! 傳聞就連英國皇室都有使用,攬住過聖誕一定超舒服!

 

聖誕樹毛公仔 $2280

攬住定能過上一個暖笠笠的聖誕!

 

除了聖誕節精品外,店鋪內亦有多款實用美觀兼具的家品,於聖誕去為自己/親友們的家增添一些新鮮感吧!

 

Smiley夜燈(25cm) $1580

於1971年法國報章France-Soir初次刊登的笑面符號,現在已成家傳戶曉的正能量標緻,就像提醒著各位要快樂做人一樣。小夜燈備有三個尺寸分別為12cm($268)、25cm($1580)以及45cm($2280)

 

寶麗萊藍牙喇叭P1(右) $559、寶麗萊藍牙喇叭P3(左) $1699

傳奇即影即有相機品牌Polaroid踩過界,推出了數款不同尺寸的復古便攜音樂播放器,音色穩實之餘喇叭配色更極為繽紛。 

 

BE@RBRICK香薰擴香石 $1080-$1280/套

潮人玩偶-BE@RBRICK外型的室內香薰擴香石,讓你過一個又香又潮的聖誕佳節。

 

Miffy and Friends毛絨玩具(Mondrian藝術別注版) $368/個

為紀念荷蘭畫家Piet Mondrian誕辰150週年所推出的Miffy and Friends毛絨公仔系列,以手工編織,公仔更穿上Mondrian經典作品原色方塊。

 

無線充電手提燈 $698/個

手提燈一共有橙、綠、白三種顏色,無線充電板更可為手機充電,一物兩用!

 

BODUM茶壺 $258/個、BODUM 咖啡壺 $288/個

顏色豐富鮮艷的茶壺及咖啡壺,最適合喜愛嘆茶同咖啡的你!

 

香薰蠟燭 $428/個

以紐約地標為名的香薰蠟燭。

 

Dusen Dusen隔熱手套 $228

配色特別又型格的隔熱手套,最適合喜歡下廚的朋友!

 

【INFO】

MoMA Design Store

地址:尖沙咀K11 MUSEA 1樓135號舖

營業時間:星期一至五 11am-9pm;星期六、日及公眾假期 11am-10pm

電話:23162113

網址:https://www.momastore.hk/

 

Text/Jonathan

Photo/Ricky

============

同場加映:

【蝸居睇樓團】100萬做船主!2,000呎打卡靚船屋 三層5房2廁 啡色x菱格豪華復古風

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓