吳若希曾為慳錢食足1星期麵包牛奶!姐兼媽職供弟弟讀書 爆TVB工作要倒貼?

文: 黃樂恩
2022.12.11

吳若希(Jinny)將在本週日(11日),一連兩日於旺角麥花臣場館舉行首個個人演唱會《吳若希Let Her Be Jinny 演唱會2022》。最近為演唱會宣傳時,她在節目中大爆在無綫工作「做野冇錢」要倒貼,其後更表示歌手藝人工作「唔止為錢,做得開心最緊要。」入行多年的她更相當慳家,還姐兼母職賺錢養家、供弟弟讀書,即入內文睇詳情啦!

早前接受艾力的網上節目《Have a nice Date》訪問、宣傳個人演唱會時,吳若希就語出驚人指在大台工作非為錢,「全世界都知道TVB做嘢冇錢,仲要倒貼!」雖然她在前日(7日)受訪時已否認「數臭」公司:「我係講返無綫唔止為錢,做得開心最緊要。」同時她也表示,指歌手很多時候做宣傳都要靠自己化妝、整頭,所以才會有「倒貼做無綫」言論,而做藝人就不同,只要做多幾個Show就可以多勞多得。

慧妍雅集|雲集歷屆50載港姐傾巢而出爭妍鬥麗 朱玲玲鄭文雅貴氣逼人風采不減當年

 

入行多年的她,平日不單止努力工作賺錢養家,而且還非常顧家,姐兼母職供弟弟讀書。讓人沒想到原來吳若希曾經也是有錢女,不過在經歷爛賭父親破產、靠媽媽身兼幾職養家,養出了慳家性格。讀書時期的她曾為了慳飯錢、車錢,每日步行半小時回家吃飯,如果想食一餐大家樂或大快活,更要捱足一星期麵包和牛奶,出道以來更被拍到跟助手在大排檔食魚蛋粉,可以話相當慳家。

姜濤公開7年前快餐店打工做收銀舊照 眼鏡制服look 7年後變代言人笑當年經理與葛綽瑤有淵緣

 

出名孝順顧家的吳若希,這幾年還為弟弟吳梓楓(Carson)供書教學,支付全部的學費和寄宿費,難怪就連Carson也表示,自己明白姐姐賺錢不易,所以絕對不會做大花筒,每月死守限用$1,500(每日平均大約$50),其後他更補充說:「以前家姐都係咁過生活,想我明白出來工作就要兼顧好多方面,家姐養我咁耐,將來賺錢我會畀3成家用,照顧佢一世。」

來源:IG@jinnyng 

►同場加映:【今期Chill抵】五星級數碼港艾美酒店翻新重開主打落地玻璃無敵大海景房!270度環海景觀/米芝蓮餐廳

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓