姜濤公開7年前快餐店打工做收銀舊照 眼鏡制服look 7年後變代言人笑當年經理與葛綽瑤有淵緣

文: 羅志宏
2022.12.11

MIRROR人氣王姜濤早前於劇集《季前賽》裡扮演快餐店職員,現實中他亦曾透露自己曾於快餐店兼職打工。劇集播畢一個月後,姜濤今日(11日)深夜就在IG社交平台上分享了2015年的打工舊照,更直言照片超級有紀念價值!

姜濤分享了2015年8月5日於快餐店打工做收銀的舊照片,見到相中的姜濤穿着迷你兵團的制服,並戴上乖仔眼鏡。姜濤就表示這是2015年的呀孝(姜濤於《季節賽》的角色),憶述當時是在跑馬地分店「通宵更」工作,由好友中峰拍下照片,又透露了當時的經理名字與《季前賽》中葛綽瑤的角色「河馬」一樣,相當巧合。而七年後的今天,姜濤由兼職員工就變成了家喻戶曉的代言人,不少網民就讚:「最勁係你!」

麥當勞MIRROR期間限定主題店!全港12間個人成員專屬餐廳!必打卡1.2米高Baby MIRROR公仔
《季前賽》姜濤/YoYo上演超甜蜜同居生活!引發網民湧至IKEA入手$15.9同款水杯?

 

►同場加映:【今期Chill抵】五星級數碼港艾美酒店翻新重開主打落地玻璃無敵大海景房!270度環海景觀/米芝蓮餐廳

圖及來源:IG@姜濤

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓