中年好聲音|肥媽當眾爆喊憶亡夫甜蜜回憶淚崩 見人放閃觸景傷情「我同我老公都係咁」

文: 羅志宏
2022.12.12

TVB綜藝歌唱真人騷《中年好聲音》昨晚(11日)一集分別有「過氣」及「現任」夫妻同場比賽,其中相愛廿載的「現任」夫妻閃爆全場,令評審之一的Maria Cordero(肥媽)憶起亡夫淚崩,觸景傷情爆喊,在鏡頭前一度不能自已,直言「我同我老公都係咁」。

肥媽見到這對恩愛夫妻放閃,被兩人真摯的愛所感動,不禁一時觸景傷情,更因憶起與亡夫的甜蜜回憶而當眾淚崩,肥媽說:「我同我老公都係咁,佢打鼓我唱歌。」肥媽事後接受製作組訪問時坦言:「見到佢兩老婆好Sweet,勾起我同老公嘅回憶,日日夜夜傾音樂、傾其他嘢,已經可以傾天光,同佢兩公婆好似,尋日(錄影當日)就係我老公兩周年死忌,《中年好聲音》好多嘢令我好投入到。」

OK便利店全新黑白米奇八達通公仔!本周限量開賣 13cm經典米奇造型設計

事關節目中,這對現任夫妻鄺凱剛與陳嘉璐表現恩愛,兩人20年前因參加比賽相識,如今20年後再度攜手參加《中年好聲音》,可謂別具意義;陳嘉璐更直言老公是其Soulmate,甜度爆錶。可惜兩人不能一同晉級50強,但開朗豁達的他全程甜笑看着太太作賽,每分每秒均流露愛妻之情。

女童返學黑鞋嚴重磨損甩皮!慳家媽媽用1招修復至全新一樣

 

►同場加映:【衝出嚟玩】香港海防博物館闊別4年回歸重開!親子輕鬆郊遊路線/行勻24個史蹟點/180度海岸觀景位

圖及來源:IG@各藝人、節目截圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓